Recensie Maya Hot, Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnalCareBear

Stamgast
536
23/11/22
181
28
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-hot-new-n-brugge-sexy-and-hot.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bij Maya geweest.
Ze ontvangt in het bekende Value Stay hotel. I know, ik had beter moeten weten.
Maar... Die dag had ik enkele dames gecontacteerd, kort via WhatsApp.
Lange dag gewerkt en eigenlijk te moe om nog af te spreken. Tot Maya me nog stuurde op WhatsApp om te vragen of ik nog langs kwam.
Ik dacht; fuck it, we zien wel.
Bij aankomst was ik op zich niet teleurgesteld door haar voorkomen. Die foto's zijn wel duidelijk van enkele jaren geleden. Haar borsten zijn groter dan op foto, maar ook een stuk minder stevig. Ach ja, ik ben een borstenfan.
Maya is vlot in omhang. Praat vlot. Zeer vlot. Zo vlot dat ze nauwelijks zwijgt en blijft vragen naar je familie, werk, leven,.. Alles.
Ze wou beginnen met een massage. Ijskoude lotion op m'n rug waar m'n ballen net niet van in m'n buik kropen.
Omdraaien. Maya wou pijpen.
Ik dacht; nu komt het, eindelijk!
Meteen rubber er over, want PZC is absoluut geen optie. Deepthroat ook niet.
De zin was bij mij al weg. Maar, ze zag er wel leuk uit.
Het pijpen was voor mij een grote teleurstelling. Zeker als je weet dat ze me "the best blowjob ever" beloofd had.
Maya wou neuken.
Wat een teleurstelling.
Ze bleef zo wat omhoog en omlaag schoffelen op m'n eikel onder het motto "you're so big". Nee Maya, dat ben ik niet. Borsten mochten nauwelijks aangeraakt worden. Tepels al zeker niet. Zonde!
Er toch in geslaagd om klaar te komen. Meer dan wat oppervlakkig neuken zat er niet in. Geen andere standjes. Niets.
Zonde!
Mooie en vlotte meid. Spraakwaterval.
Maar eerder om samen iets mee te drinken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-hot-new-n-brugge-sexy-and-hot.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
woops ik had deze topic precies over het hoofd gezien... ook naar deze dame geweest voor uurtje. inderdaad leuke babbel, beginnen met massage en daarna pijpen (met condoom). terwijl zonder condoom wel optie was maar niet gemeld dat dit extra was... ook niet gevraagd eig... zoenen is extra, niet gemeld vooraf (tongzoenen kan wss hellemaal niet). denk ook wel dat ze ouder is dan 22 (26-28). borsten niet zoals foto... zijn groter en hangend. vingeren mocht ook al niet :( al bij al geen hoogstandje.
 
Ze heeft verschillende profielen op Redlights. Wel allemaal onder Maya Hot.
Ik denk dat ze dit ook is:


Niet 100% zeker.
Ze heeft wel twee gsm's waar constant meldingen op komen. Die liggen dan ook naast het hoofdkussen, dus je kan makkelijk meevolgen. Discretie...
 
Heb er zelf geen ervaring mee, maar was s aan het snuisteren op RL en vond deze ad. Na wat speurwerk zag ik dat vorige links op GR niet meer werkten maar ging over dezelfde vermoedde ik (linknaam), vandaar geplaatst voor de rest.
 
Heb er zelf geen ervaring mee, maar was s aan het snuisteren op RL en vond deze ad. Na wat speurwerk zag ik dat vorige links op GR niet meer werkten maar ging over dezelfde vermoedde ik (linknaam), vandaar geplaatst voor de rest.
Inderdaad. De link in mn review werkt niet meer.
Ik kan de review ook niet aanpassen.
Het gaat inderdaad over dezelfde Maya.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan