Recensie Maya, Nijmegen (voorheen Breda, Tilburg) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.319
30/06/21
4.048
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/5407318-maya
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
deze dame ontvangt ook nog steeds in Breda..
had eigenlijk verwacht dat ze zou verkassen/verdwijnen..echter nog niet gebeurt ..haar foto's wisselen soms ..maar ze is het wel
let wel..het is een recensie van vorig jaar..het kan ietwat veranderd zijn inmiddels

Nja..
deze dame adverteert al weer een poosje..
gek dat er feitelijk geen recensies van haar zijn..moet ik er wel bijzeggen dat ze een week of 3 geleden min of meer 3/4 advertenties had ,soms ook met een zelfde verdwaalde foto ertussen..dwz ..gewoon in meerdere ads gebruikt..
dus een collega kan zo maar bij DEZE meid binnen geweest zijn zonder het te weten..
ik ben dus bij Maya geweest..(volgens DIE advertentie op Kinky)
dame is zeer makkelijk te contacten via Whatsapp..reageert goed terug..dus na wat lol ,haar straat doorgekregen ..is in hartje Breda ,dus ben je er niet bekend, is parkeren even zoeken
heb gelukkig zelf nog in dezelfde straat gewerkt ooit..dus dat was geen probleem verder
ze vraagt wel voordat je het huisnummer krijgt ofdat je even in het zicht wilt komen staan en dat je haar belt ,terwijl je je hand opsteekt..interreseert me verder niks..
werd goedgekeurd blijkbaar ,want ik mocht binnen..
Affijn..ofdat ze de meid is van de foto's?..ik denk het wel..maar je ziet ook niet veel..dus dat is altijd een gok dan..
eigenlijk toen de deur openging dacht ik een zus van Daphne Bunskoek voor me te hebben..ze lijkt er wel sterk op in ieder geval..ik schat ze wel ergens rond de ** ,maar ze is mooi slank..mooie kont en mooie borsten.(gelukkig)
werd vriendelijk ontvangen in goed Engels en ze houd wel van een geintje ..had ook meteen spijt dat ik voor een half uur gekozen had..
afgerekend en even opgefrist MET haar..ook apart? doet men niet dikwijls...alles in een schoon nieuwbouw appartement..schone handdoeken douche zonder kalk
"ýou're lucky..you're the first today..maybe even the last if i like it"..zei ze..wat dat moest betekenen weet ik tot heden nog niet..maakt ook niet uit verder..
ik had ze al op bed gegooid en 5 seconden later begonnen met haar oraal te verwennen...dat een minuutje of 10 volgehouden vanuit verschillende 'invalshoeken',en dat kon ze denk ik wel waarderen (lekker fris bij haar,compleet geschoren)
klaarkomen lukt bij de dames in de regel niet..maar ze vond het wel fijn..'now it's your turn' was haar reactie opeens..
waarna ze me hemels zoog..ik was inmiddels al op volle sterkte dus ze had weinig moeite om mij bijna binnen de minuut aan mijn tax te krijgen..
dat was niet de bedoeling..en dat merkte ze ook..zo heeft ze me zeker 10 minuten telkens op het randje gehouden..doet ze heel goed.. omdat ze ook een glas water vol ijsklontjes op het nachtkastje gezet had ,pakte ze op een gegeven moment een klontje ,nam het in haar mond en begon zo mijn eikel er mee te tongen..dit verdoofde het zaakje..
waardoor ik zelf gelukkig ook wat inkakte..
omdat ik haar ook nog even wilde neuken scheurde ik een condoom uit de verpakking ,moest allemaal niet te lang duren nu..ze lachte nadat ze snel het ijsklontje doorslikte..
'i guess you're horney enough now huh?..feeling the veins in your neck pumping?' zei ze..
maar goed..binnen de minuut in missio was het al gebeurt..moest ze weer lachen..'you should have jacked of before coming to me'...misschien wel ja..
maar goed..ik ga 1 dezer weken wel terug..zal ze leren..
na afloop nog even wasje gedaan in de douche..en ze moest wel lachen toen we samen voor de spiegel stonden..ze kneep nog gauw in mijn gereedschap..'a teenage boy in a grown man's body'..zei ze.lachend...grappig ,ik kende ze net 25 minuten..en ze snapte me helemaal al..
nog wat gebabbeld en aangekleed..1 dezer weken gaat ze even terug naar Roemenie ..dan blijft ze weer een tijdje hier..en dat hoop ik..die is van mij nog niet af
kreeg nog een zoen van haar met buitengaan..'i'll be back'zei ik..'i hope so' zei ze weer..misschien wel toneel..maar dan krijgt ze een staande ovatie ervoor..
heb ook wel eens wisselende ervaringen gehad met dames uit die hoek..deze krijgt van mij een dikke voldoende..ze heeft volgens mij best lol in haar ding..
leuke spontane meid ..die volgens mij van pijpen haar hobby heeft gemaakt..doe er je voordeel mee..

ik ben overigens zelf niet meer terug geweest..neig er wel naar..wie weet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan