Recensie Maya, RelaxationZ, Vlierzele 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PoH

Wandelaar
30
06/12/22
22
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maya-1949
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maya (De Bij) 🐝
Uurtje all-in massage met een vrolijke, franstalige dame van Noord-Afrikaanse origine.
Ze heeft een knap lichaam met wat pak aan (niet dik) en een prachtige naturelle boezem. De advertentie spreekt van een C-cup, maar ik zou durven zeggen dat het eerder naar een D neigt. Bij sommige dames staat er 'tantrika', bij andere 'sensuele dame'. Ik vermoed dat de zogenaamde 'tantrikas' een (extra) massageopleiding gevolgd hebben om het onderscheid te kunnen verantwoorden, dus lagen mijn verwachtingen iets minder hoog als bij bv. een Marie of Chloë. Nu moet ik zeggen dat ik best aangenaam verrast was. Maya's massage doet zeker niet onder voor die van haar 'tantrika' collega's. Haar volle boezem is zeker ook een meerwaarde tijdens die b2b.
Daarna oraal en intiem. Zij vraagt jou wat je graag hebt en gaat graag mee met jouw wensen. Het is ondertussen al een tijdje geleden, dus sommige zaken zoals (tong)zoenen, pzc of pmc, enz herinner ik met niet goed meer.
Al bij al een positieve ervaring. Voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan