Recensie Maya, Saunaclub Venus 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

erik301969

Newbie
4
22/08/22
9
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na een tijdje kwam Maya langs, ze is ietsjes voller dan de meeste andere dames, voor mij prima. Ik kletste wat met haar en toen ze vroeg of ik mee naar de kamer wilde,
dacht ik "wat nu?". Enfin, ik zei haar dat hij wat dikker is en zij zei, "laten we het gewoon proberen".
We gingen de kino in waar ze vroeg of ik niet schuchter ben. Nou dat ben ik zeker niet, ik kan er wel van genieten dat anderen mij zien en dat ik ook anderen bezig zie.
Wij waren er echter met ons tweetjes. Het tongzoenen ging lafjes, daar zou ik niet verliefd op raken. Dus al snel dook ze op mijn grote vriend
,die weer lekker gepijpt werd, al kwam het niet bij het gevoel van mijn eerdere twee kamergangen.
Dan maar neuken, ze deed heel veel glijmiddel erbij en bijna gevoelloos gleed ik bij haar naar binnen.
Ze liet duidelijk merken er moeite mee te hebben en wilde mij dan ook klaar pijpen.
Voor mij wederom een afknapper en nadat ze me klaarrukte, met wat pijpen erbij ging ik met grote vraagtekens onder de douche.
We hadden duidelijk geen klik en alhoewel ze haar best deed vond ik de sex ook niet zo goed.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tsja, gisteren vrijwel een vergelijkbare ervaring. Na wat oogcontact te hebben gehad, en een mooi lichaam natuurlijk, zijn we naar een kamer gegaan.
Tot mijn verbazing maakte ze al een opmerking dat ik een erg grote had. Zelf zou ik eerder zeggen een ruim gemiddeld formaat, nooit problemen met de dames mee gehad.
Helaas zat ze alleen wat te frummelen met het kopje erin. Daarna met ook teveel glijmiddel getrokken waardoor het zeker niet de beste ervaring was. Jammer.
Ik had je review gelezen, echter pas op de kamer kwam ik erachter dat het Maya was (geen gezicht op de foto's vd website)..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan