Recensie Maya (Ven), Den Haag, Doubletstraat 31 k2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9084

Wandelaar
96
05/03/22
85
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze Venezolaanse een keer geprobeerd. Helaas niet best.

Ze was wel aardig en schoon. Mooie kont en knap gezicht. Ze valt wel op in die passage.

Maar ze heeft echt geen gevoel. Alles gaat hard. Wassen, cd erom, bj. Allemaal hard en pijnlijk.

Tijdens het neuken in missio hield zo ook haar hand erbij. In doggy geen hand vandaar 2 sterren voor intiem. En die kont was wel lekker om tegen aan te stoten.
 
Crystal is ook goed (en lekker) en die zit normaal gesproken op k2. Echter al een paar keer niet gezien.
Inderdaad k2, is Cristal haar kamer als ze er is. Ik hoop dat @Opperman ook mee leest, Maya is de dame waar een tijdje geleden over geschreven is, ze is een opvallende verschijning, maar dat ze een slechte services geeft, verbaast mij niks, soms kan je dat op de een of andere manier al zien, zonder dat je het ervaren hebt.
 
Dat was toch een slanke jonge dame?

Zag deze Maya trouwens ook nog met een blikje Heineken. Die latinas drinken graag tijdens werk. Zie het vaker.
Bedoel je Cristal, ze heeft een mooi figuur, niet dik, maar Maya is slanker. En ik schat Cristal halverwege de dertig.
En ze heeft een uitstekende services.
 
Is deze Maya niet dezelfde als


Dan is het inderdaad niet de moeite waard.
 
Is deze Maya niet dezelfde als


Dan is het inderdaad niet de moeite waard.
Als ik het zo lees gaat het inderdaad om de zelfde dame. Alleen de naam is anders, maar die kan ze hebben veranderd, en het kamernummer is anders, maar dat vind ik niet raar, omdat maar een paar dames een vaste kamer hebben en de rest die wisselt van kamer.
 
Als ik het zo lees gaat het inderdaad om de zelfde dame. Alleen de naam is anders, maar die kan ze hebben veranderd, en het kamernummer is anders, maar dat vind ik niet raar, omdat maar een paar dames een vaste kamer hebben en de rest die wisselt van kamer.
Juist daarom, maya of maria is een kwestie van wel of geen r horen.
Als ik in de buurt ben…….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan