Recensie Mayumi Exotique Japonais, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Stamgast
943
01/03/22
622
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/mayumi-japonais-exotique-2/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ken deze iets oudere dame al vele jaren en heb haar destijds op het oude h**k**s forum nog gerecenseerd. Ze is Braziliaanse, maar haar ouders waren Japanse emigranten, dus verwacht geen Latina Bimbo, maar een Aziatisch type. Enkele maanden geleden heb ik haar nog eens een bezoekje gebracht en ze blijft écht een topper, zowel qua looks als qua service. Haar profiel is 100% correct, ook haar leeftijd (één van de weinigen die daar niet over liegt). Verwacht geen extreme zaken, maar ze doet wel alles wat ze belooft (TZ, PZC, NMC, Beffen,...) Ze neemt ruim haar tijd en een uur duurt er nog steeds 60 minuten (meestal zelfs langer). Momenteel is ze met vakantie, maar ze heeft me laten weken van in augustus terug te komen. Omdat ze nogal wat vaste goede klanten heeft, krijgen die de voorrang. Tijdig boeken is dus de boodschap.

Op het Franstalige forum werd ze reeds uitvoerig besproken en meestal zeer positief:


Haar profiel vind je hier:

 
Inderdaad een top vrouw. Ik ken haar ook al jaren, en voor mij een vast adres.
Geen verrassingen, steeds goed ontvangen. En inderdaad ze is 43. Foto's zijn niet recent, en inderdaad een lichaam van 43 is al wat minder strak.
Maar niets storend, het is een volwassen vrouw die zich goed verzorgt
 
Welke buurt van Brussel ontvangt zij? Staat ook al lang op mijn radar, maar voorlopig nog niet bij haar geweest. Toch eens tijd voor maken in augustus denk ik 😏
 
Ben er vorig jaar jaar geweest en toen zei ze dat ze 46 was. Ziet er wel goed uit voor haar leeftijd, wrs ook mede doordat ze kinderloos is gebleven. Is een topdame waar je waar voor je geld krijgt.
 
Ben er vorig jaar jaar geweest en toen zei ze dat ze 46 was. Ziet er wel goed uit voor haar leeftijd, wrs ook mede doordat ze kinderloos is gebleven. Is een topdame waar je waar voor je geld krijgt.
Exacte leeftijd ben ik niet 100 % zeker van, maar ze maakt er geen geheim van dat ze een stuk in de veertig is. Een zeer correcte dame die doet wat ze belooft en je geen "blaasjes" wijs maakt.
 
Een prachtige, sensuele en intelligente vrouw inderdaad. Ik heb er heerlijke momenten mee beleefd.
Weet iemand of en wanneer zij terugkomt? Sinds juli is ze afwezig en haar advertentie is offline. Bedankt!
 
Een prachtige, sensuele en intelligente vrouw inderdaad. Ik heb er heerlijke momenten mee beleefd.
Weet iemand of en wanneer zij terugkomt? Sinds juli is ze afwezig en haar advertentie is offline. Bedankt!
Ze had me gezegd na de zomer terug te zijn. Dat is helaas nog niet het geval... Advertentie in het oog houden, dat doe ik ook ;)
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan