Recensie Mee, Romantice, Pelt (vh Maysa Thai, Neeroeteren) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
http://maysathaisemassage.nl/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij thaise massage is het altijd maar afwachten wat je krijgt. Jong(er) en leuk of oud(er) en versleten. Van fotomodel tot afwashulp, het kan allemaal bij de gemiddelde thaise massagesalon. Vandaag had ik echter geluk bij Maysa thai in Neeroeteren. Er wachtte een leuke knappe dame op mij die niet veel kletste maar een goede massage gaf. Goed qua massage en qua erotiek. Aan haar poesje mocht ik niet zitten, anders kreeg ik een boete van €70 :) dan mocht ik wel de rest van de tijd eraan zitten. Niet extra bijbetaald en handen thuis gehouden(althans, van haar kutje af gebleven).
Prima massage, goede mix tussen ontspanning en erotiek. Laatste kwartier (had 1 uur genomen) was voor het hoogtepunt, daar nam ze ruimschoots de tijd voor.
Kamer was netjes en prima op orde, hele huis maakt een nette indruk. In een ander topic klaagt iemand over oude vuile bende maar daar ben ik het niet mee eens. Ergste wat ik zag van aftandse toestand was dat er een handdoek hing met een gat erin. Tsja, als je je daar door laat afleiden....
Bij het einde nog even haar opgetild (klein, licht vrouwtje) en dat vond ze wel grappig (ben een stuk langer dan zij). Nog even op bed gelegd voor een knuffel en likjes die ze wel kon waarderen, ook op haar kutje. Maar ze vond dat ik daar echt voor moest bijbetalen en droeg me op te gaan douchen. Prima, volgende keer beter.
Kortom, leuke vrouw, goede massage, net bedrijf, ga binnenkort weer.

Parkeren doe je best naast het huis, bij het lokale kerkhofje. Op eigen terrein is imho geen plaats (denk ik).
Op de site staan geen foto's van de dames.
 
Vandaag weer naar Maysa geweest, vooraf gebeld voor Mee. Beschikbaar en dus geboekt.
Enfin, zelfde aanpak als vorige keer. Nu beetje met haar gebabbeld over extra's. Neuken is €70 extra, zoenen doet ze absoluut niet eender welk bedrag je wil betalen. Prostaat massage kan ook en is €40. Haar gezegd dat ik de extra's te duur vind en geen interesse heb.
Later doet ze condoom om haar vinger en geeft ongevraagd prostaat massage. Wel lekker, maar zeer kort en dus het geld niet waard.
Op mijn roze wolk dacht ik nog een cadeautje te krijgen, maar ze zei heel lief "je moet mij nog 40 geven voor de prostaat massage". Naja, sprakeloos en betaald. Leergeld noem ik het maar.

Als ik iets extra wil dan zeg ik het wel en betaal met plezier. Nu leek het spontaan van haar te komen, ging ook snel. Dus heb het in the heat of the moment laten gebeuren. Dat je dan ongevraagd toch even extra moet aftikken is beetje een kwajongens streek.

O ja, als je lichte kleding draagt (kleur) dan vooral niet met haar knuffelen als je gekleed bent. Ik kwam thuis met vegen make up op mijn shirt. Zegt mijn vrouw "waar heb jij tegenaan gestaan? Lijken wel roestvlekken" gelukkig was het warm en vanwege het zweet al verantwoord om het shirt in de wasmand te gooien.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan