Meer opties als het gaat om sterren en reviews?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noctis32

Wandelaar
74
28/06/23
57
7
Ik heb sommige threads gezien waar kritiek is op "strooien met 5 sterren" ik moet wel zeggen dat ik sommige dames die vind ik dat ze tussen een 8 of 10 vallen. Dus niet 4 sterren maar ook niet 5 sterren. Jammergenoeg is er geen optie op 4.5 of 9 sterren in te vullen. Wellicht is het een optie om te kijken naar een beter sterrensysteem? Misschien waar je ook halve sterren kunt even? Zorgt ook voor een beter beeld, natuurlijk blijft alles subjectief gebaseerd op jouw beleving.
 
Ik heb sommige threads gezien waar kritiek is op "strooien met 5 sterren" ik moet wel zeggen dat ik sommige dames die vind ik dat ze tussen een 8 of 10 vallen. Dus niet 4 sterren maar ook niet 5 sterren. Jammergenoeg is er geen optie op 4.5 of 9 sterren in te vullen. Wellicht is het een optie om te kijken naar een beter sterrensysteem? Misschien waar je ook halve sterren kunt even? Zorgt ook voor een beter beeld, natuurlijk blijft alles subjectief gebaseerd op jouw beleving.

Denk niet dat dat heel erg veel gaat veranderen. Er wordt nu eenmaal graag de hoogste score uitgedeeld.

Ik zelf geen die 5 sterren alleen als het echt een topervaring is, waarbij ik bij wijze van een paar uur later weer voor de deur zou staan.
 
Ik heb sommige threads gezien waar kritiek is op "strooien met 5 sterren" ik moet wel zeggen dat ik sommige dames die vind ik dat ze tussen een 8 of 10 vallen. Dus niet 4 sterren maar ook niet 5 sterren. Jammergenoeg is er geen optie op 4.5 of 9 sterren in te vullen. Wellicht is het een optie om te kijken naar een beter sterrensysteem? Misschien waar je ook halve sterren kunt even? Zorgt ook voor een beter beeld, natuurlijk blijft alles subjectief gebaseerd op jouw beleving.
Nu... Eerst en vooral... als er meerdere recensies geplaatst worden (en dat is al een grote 'als')... dan krijg je dus wel een gemiddelde mét (mogelijk) halve sterren. Probleem opgelost! Dus: gewoon meer recensies plaatsen... door meerdere personen. Krijg je sowiezo een genuanceerder beeld.

En... wat betreft die 'strooien met 5 sterren' kritiek. Komt meestal uit dezelfde hoek hoor! De 'snelwippers'... met 'dates' van 15 of 30 minuten...
 
Ach, jan-en-alleman kan wel zoveel kritiek geven of juist veel te positief zijn. Dat is inherent aan de anonimiteit & snelheid van deze digitale wereld, op welk vlak of vanuit welke visie dan ook... Eigen nuances hebben en dus zelf kritisch blijven kan m.i. geen kwaad om consequent het kaf van het koren te (blijven) scheiden, ook in deze wereld van wandelaars...

@Marco: snelwandelen is een olympische sport, dus de 'snelwippers' willen uiteraard maar al te graag een gouden medaille behalen...;)
 
Laatst bewerkt:
Nu... Eerst en vooral... als er meerdere recensies geplaatst worden (en dat is al een grote 'als')... dan krijg je dus wel een gemiddelde mét (mogelijk) halve sterren. Probleem opgelost! Dus: gewoon meer recensies plaatsen... door meerdere personen. Krijg je sowiezo een genuanceerder beeld.

En... wat betreft die 'strooien met 5 sterren' kritiek. Komt meestal uit dezelfde hoek hoor! De 'snelwippers'... met 'dates' van 15 of 30 minuten...
Nee hoor, die thread van 'kwistig strooien' kwam van mij; ik doe meestal een date van een uur in een privéhuis. Ik ben alleen helemaal geen opsnijder die zijn eigen onzekerheid maskeert met uitgebreide fantasieën over wat voor seksgod hij is voor betaalde vrouwen die hem met goed acteerwerk in die waan laten, die neerkijkt op mannen die andere vormen van betaalde seks kiezen. Ik ben namelijk tevreden met de dvp-ervaringen die ik heb en hoef niets te overschreeuwen of net te doen alsof ik 'beter' ben omdat ik langere dates neem. In tegenstelling tot sommigen hier... Wauw! Man! Haha!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan