Recensie Meesteres Anita, Lelystad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De Italiaanse Meesteres Anita is naast fetish model en SM performer ook een zeer verdienstelijk meesteres.
Ze ontving voorheen in Amsterdam aan de Ruysdaelkade en nu heeft ze een fraaie privéstudio in Lelystad, de studio is ruim en erg privaat met een douchegelegenheid en SM bed met rubberen lakens, een kooi, een meesteressentroon en een gyno-chair.
Ik kwam na lange tijd weer eens bij haar voor een sessie en ze begroette mij hartelijk, onder het genot van een glaasje fris even bijbabbelen en toen kon het spel beginnen.
Ze zette mij aan handen en voeten vast in de grote open sponning die halverwege de studio is gesitueerd met jeton haken voor een snelle vastzetting.
Ik had goed zicht op haar ruime verzameling zwepen waarvan zij enkele op mijn rug en billen ging uitproberen, het ging van zacht naar hard en van hard naar zeer gemeen.
Daar ik -letterlijk- met handen en voeten gebonden was bediende ze mij ook nog van poppers, goed opbouwend van een paar ruikjes uit de fles tot een watje in de neus zodat ik haar marteling goed kon volhouden. Ik liet haar het tempo en intensiteit bepalen want ze had er duidelijk zin in, ze heeft mij met haar zwepen eens goed aangepakt en door de twinkeling in haar ogen kon ik het goed volhouden voor haar.
Toen ging ze voor me staan en kon ik haar mooie body eens goed aanschouwen, ze deed een voet omhoog en drukte die tegen mijn afgebonden ballen aan, vervolgens deed ze haar voet wat naar beneden en "patsss" daar landde een eerste ballkick midden in mijn kloten. Er volgden nog een aantal met oplopende intentie en snelheid en later kwam ze verleidelijk dicht tegen mij aan staan en plaatste haar knie tegen de linker bal, en gaf ze vervolgens om en om een knietje, dan weer rechte en dan weer links.
Het was puur afzien maar door haar uitstraling en houding kon ik het goed volhouden maar na verloop van tijd voelde ik de boel aardig gloeien.
Ik mocht op het bed gaan liggen en koesterde mezelf in het rubberen laken wat eerst wat koud aanvoelde maar al rap behaaglijk warm werd.
Mijn testikels werden met de balcrusher onder druk gezet en dit deed ze stukje voor beetje zodat het goed vol te houden was en ik zelf steeds verlangde naar een ietsje meer. Met een pinwheel ging ze verder met martellen van de edele delen wat mij al in de juiste stemming bracht. Er volgde een kaarsvet finale zoals alleen Meesteres Anita dat kan, met een perfect opbouw en als er zich te veel kaarsvet op de huid heeft gevormd haalt ze die weg om opnieuw te beginnen, wat voor iedere masochist een opwindende ervaring is. Ze deed het zo goed dat haar actie leidde tot een spontaan orgasme zonder enige aanraking met alleen de zoete pijn van het kaarsvet.
Na afloop nog even kunnen douchen zodat ik schoon en fris mijn weg kon vervolgen. www.mistressanitadivina.com
 
Laatst bewerkt:
Paar maanden geleden ben ik weer is bij Mrs Anita geweest.
Prachtige Italiaanse dame, ze spreekt geen Nederlands dus je moet Engels of Italiaans kunnen.
Contact verliep via whatsapp wat prima ging, ze reageert netjes en vlot.

Ze heeft haar eigen privé studio in Lelystad welke makkelijk te vinden is en je kan er makkelijk parkeren.
De studio is netjes en schoon, en ze heeft er een prima douche.
De sm sessie was heel goed, ze luistert goed naar je wensen en grenzen en ze heeft meer dan genoeg speeltjes en ervaring om een goede sessie neer te zetten.
Een paar foto's maken tijdens de sessie doet ze ook (had ik om gevraagd)

Geslaagde sessie met een erg leuke Mrs.
Ik zal haar zeker nog is vaker bezoeken.
 
Mrs Anita is the best. Tried lot of Dutch dommes, some nice some good.. But never felt so at home as with Her.
She is a genuine domme. Not because she acts but because she is. Humiliation by nature not by shouting. She really enjoys to use you and let's you know. She finds out what you need by herself. I really enjoy she leads me to the submission I need. Let her lead the way. First thing I think of after a session is when I will can see Her again.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan