Recensie Meesteres Car, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bennymooi

Wandelaar
38
08/08/21
20
6
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sm/slaven-weer-welkom-bij-mrs-in-randstad_7648540
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is inmiddels alweer bijna een jaar terug dat ik bij deze meesteres geweest. Om mijn medewandelaars te helpen heb ik besloten om toch maar een recensie te posten.
Allereerst, contact per mail ging prima. Ze reageerde snel en de afspraak was snel gemaakt. Parkeren gaat prima en ontvangst is uiterst discreet. Meesteres Car is aardig op leeftijd, maar nog steeds een mooie verschijning om te zien. Ze is echt dominant. Om te beginnen moest ik een douche pakken. Zelfs toen ik vertelde dat ik thuis ook al gedoucht was. Daarna naar de speelkamer die vol hing met spannende speeltjes. Ze had goed naar mijn wensenlijst gekeken en maakte er een spannende sessie van. Ik had aangegeven dat ik bondage en plassex fijn vond om te ondergaan, en dat heb ik geweten ook. Plassen kan ze als de beste. Na de sessie weer een douche gepakt en tevreden huiswaarts gekeerd.
Voor de liefhebbers van plas een super adres!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inmiddels alweer bijna een jaar terug dat ik bij deze meesteres geweest bent in de buurt van het Oostelijk havengebied in Amsterdam. Om mijn medewandelaars te helpen heb ik besloten om toch maar een recensie te posten.
Allereerst, contact per mail ging prima. Ze reageerde snel en de afspraak was snel gemaakt. Parkeren gaat prima en ontvangst is uiterst discreet. Meesteres Car is aardig op leeftijd, maar nog steeds een mooie verschijning om te zien. Ze is echt dominant. Om te beginnen moest ik een douche pakken. Zelfs toen ik vertelde dat ik thuis ook al gedoucht was. Daarna naar de speelkamer die vol hing met spannende speeltjes. Ze had goed naar mijn wensenlijst gekeken en maakte er een spannende sessie van. Ik had aangegeven dat ik bondage en plassex fijn vond om te ondergaan, en dat heb ik geweten ook. Plassen kan ze als de beste. Na de sessie weer een douche gepakt en tevreden huiswaarts gekeerd.
Voor de liefhebbers van plas een super adres!

Ik ben voor volgende week door deze Meesteres ontboden, we verheugen ons beiden op de sessie.
 
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week dan eindelijk van gekomen, een sessie bij Meesteres Car in Amsterdam. Golden Shower, en intens uur kon ik verwachten. Direct bij binnenkomst werd duidelijk ik was op bezoek bij een echte Meesteres. Na het douchen werd ik eerst met de handen, en zweep bewerkt. Daarna moest ik een groot badlaken uitspreiden, terwijl de Meesteres haar strapon voordeed. Op mijn knieën moest ik de strapon eren. Daarna ging ik de strapon ook voelen, en schakelde de Meesteres een tandje bij. Ik moest op het badlaken gaan liggen, kreeg een kussentje voor onder mijn hoofd, de Meesteres ging boven mij staan, zag haar gepiercde kut, en al snel werd ik overladen met haar nectar, wat daarna nog meerdere malen zou gebeuren, heerlijk. De Meesteres ging nu echt los, ze wou meer en meer genot. Ze vroeg mij te verlengen, maar na goed uur kwam sessie tot eind. Volgende sessie zal zeker veel langer dan een uur zijn, dank Meesteres Car.
 
Laatst bewerkt:
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
www.meesteres-car.nl
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
recensie Meesteres Car Amsterdam

Hierbij nog de recensie:
Makkelijk contact kunnen nemen en afspraak maken ging vlot. Eens aangekomen verplicht douchen en daarna kon het spel beginnen. Ze houdt volledig rekening met je wensen en limieten. Je merkt dat ze zeer ervaren en ze geniet er zelf ook van. Sessie gekregen volledig zoals ik gewenst had.
Kortom een aanrader
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ze er van geniet is een ding wat zeker is, beter dan de zogenaamde Meesteressen in Amersfoort en omstreken.
Met je tong tussen het ijzerwerk is gewoon lekker.
 
Och, ze is wat meer een lust Meesteres, verder is het niet echt makkelijk om een goede golden shower te krijgen. Ik heb een paar keer zeer geile sessies met haar gehad. Overigens kneep ze wel venijnig in mijn tepels.
Op het hygiëne stuk twijfel ik een beetje. Of ik heb een keer pech gehad.
 
Ik heb voor de Corana periode deze Meesteres een drietal keren bezocht.
Was zeer tevreden en hoop spoedig weer te gegaan.
Jamhet is een dame die weet wat ze wil,maar dat weet ik ook dus het waren geile sessies.
Trouwens In het spel kunnen je tepels gevoelig worden, maar dat is toch gewoon lekker.
 
Ik ben een tijdje terug ook bij Meesteres Car geweest. Idd in Amsterdam bij de "Eilanden". Best een vriendelijke dame. Het SM spel was OK maar niet heel bijzonder. Even douchen daar, alleen is de douche niet zo heel schoon.... De speelkamer is erg klein, let wel op, het hele huis ruikt erg naar sigaretten lucht, ze rookt ook in het kamertje. Dus ga je naar huis terug, let wel op je ruikt heel erg naar sigaretten.... Je moet ervan houden. Voor mij zeker geen 2e keer.
 
Helaas, dat je de douche niet schoon vond en het huis naar sigaretten vond roken is vervelend, Er komt regelmatig een vaste slaaf die grote sigaren rookt waarschijnlijk was je er op die dag, De douche is klein echt Amsterdams in een appartementje maar wel schoon .
 
Ben hier vorig jaar een keer geweest. Omdat ik het niet geweldig vond getwijfeld of ik een recensie zou schrijven. Heb dat dus nooit gedaan. Kleine ruimte, erg klein, bijna geen bewegingsvrijheid. Verder wel schoon. De dame in kwestie doet het wel uit overtuiging (lifestyle vermoed ik), maar ik werd er niet echt blij van. Gelukkig genoeg positieve recensies hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan