Meesteres Chantal, Emmeloord

inseminator

Newbie
15 apr 2022
12
13
Dit is allemaal van dezelfde:

Jaren geleden een keer geweest voor een bdsm nursing sessie, ik wilde me door een verpleegster inwendig laten onderzoeken. Het is een Friezin met een praktijkruimte waar ze niet bij woont. Naast bdsm sessies biedt ze nog veel meer aan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb toen op een massagetafel en in een sling gelegen. Ze liet me toen wel aan mijn trekken komen. Van de sessie heb ik toen wel genoten, al had ze van mij dieper mogen voelen (fisten). Helaas durfde ze dat ondanks aanmoedigen niet.

inseminator

Newbie
15 apr 2022
12
13
Het was in 2018 dat ik daar ben geweest, dus 4 jaar geleden. De hygiëne was toen wel goed en voor een normale date zou ik ook wel met haar afspreken. Ik weet nog wel dat ze toen vroeg of ik ook seks met haar wilde, want ik sprak af voor een nursing. Bij dat rollenspel gaat de verpleegster normaal gesproken niet uit de kleren.

• Leuk
Waarderingen: Eyesshut Brian

K.S.

Newbie
3 aug 2022
3
1
Het was in 2018 dat ik daar ben geweest, dus 4 jaar geleden. De hygiëne was toen wel goed en voor een normale date zou ik ook wel met haar afspreken. Ik weet nog wel dat ze toen vroeg of ik ook seks met haar wilde, want ik sprak af voor een nursing. Bij dat rollenspel gaat de verpleegster normaal gesproken niet uit de kleren.
heb ongeveer hetzelfde beeld