WHEM Chantal, Emmeloord (voorheen Lemmer)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is allemaal van dezelfde:

Jaren geleden een keer geweest voor een bdsm nursing sessie, ik wilde me door een verpleegster inwendig laten onderzoeken. Het is een Friezin met een praktijkruimte waar ze niet bij woont. Naast bdsm sessies biedt ze nog veel meer aan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb toen op een massagetafel en in een sling gelegen. Ze liet me toen wel aan mijn trekken komen. Van de sessie heb ik toen wel genoten, al had ze van mij dieper mogen voelen (fisten). Helaas durfde ze dat ondanks aanmoedigen niet.
 
Het was in 2018 dat ik daar ben geweest, dus 4 jaar geleden. De hygiëne was toen wel goed en voor een normale date zou ik ook wel met haar afspreken. Ik weet nog wel dat ze toen vroeg of ik ook seks met haar wilde, want ik sprak af voor een nursing. Bij dat rollenspel gaat de verpleegster normaal gesproken niet uit de kleren.
 
Het was in 2018 dat ik daar ben geweest, dus 4 jaar geleden. De hygiëne was toen wel goed en voor een normale date zou ik ook wel met haar afspreken. Ik weet nog wel dat ze toen vroeg of ik ook seks met haar wilde, want ik sprak af voor een nursing. Bij dat rollenspel gaat de verpleegster normaal gesproken niet uit de kleren.
heb ongeveer hetzelfde beeld
 
Ik heb zojuist een afspraak met haar gemaakt maar ik heb afgezegd, omdat ik las over de rommel en het roken... Ik kreeg de wind van voren, samen met een aantal scheldwoorden.

Ik zeg netjes af en als antwoord kreeg ik dat er beneden wel wordt gerookt maar boven niet...

Het spraakberichtje die ze nog stuurde met scheldwoorden maakte het niet aantrekkelijker; klonk als een oude vrouw die teveel heeft gerookt... Voor mij een goede keuze om af te zeggen ;)
 
Wat leuk om deze recensie's te lezen.
Als iemand er niet is geweest, dan ook niet oordelen.
Een afspraak afzeggen op het laatste moment, terwijl je weet dat ze speciaal 70 km voor deze afspraak rijdt is ook echt niet netjes. Geen wonder dat je dan geen leuk antwoord krijgt. En nee, ik rook niet, nooit gedaan ook.
Het klopt wel dat er beneden zo nu en dan wel gerookt wordt.
Ik woon en verblijf er niet.
Bovendien ben ik daar alleen, absurd dat iemand durft te beweren dat mijn man binnen komt. Hou juist van mijn discretie en hygiëne. Dat het vol is klopt, heb dan ook van alles. Maar het is wel schoon, ik desinfecteer zelfs alles waar de klant nog bij is.
Dit is allemaal van dezelfde:

Jaren geleden een keer geweest voor een bdsm nursing sessie, ik wilde me door een verpleegster inwendig laten onderzoeken. Het is een Friezin met een praktijkruimte waar ze niet bij woont. Naast bdsm sessies biedt ze nog veel meer aan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb toen op een massagetafel en in een sling gelegen. Ze liet me toen wel aan mijn trekken komen. Van de sessie heb ik toen wel genoten, al had ze van mij dieper mogen voelen (fisten). Helaas durfde ze dat ondanks aanmoedigen niet.
Durfde wel, maar kreeg diep in je te veel weerstand van je endel(darmen). Bovendien had ik toen bloed in mijn handen van jou. Dus onverantwoord om dan dieper te gaan.
Een perforatie van de darmwand lijkt me niet fijn

Al een langere tijd overweeg ik deze dame, maar heb ook twijfels door ontbreken van reviews.. iemand?
Omdat ik review heb uitgeschakeld omdat het altijd een mening is, die niet objectief is
Niet zo best , op hooked stonden slechte recensies van haar, ook kwam haar man zomaar de kamer inlopen als je bezig was
Als je goed leest op hookers was dat van iemand van meer dan 8 jaar geleden. Dat was ik dus niet.
Het was in 2018 dat ik daar ben geweest, dus 4 jaar geleden. De hygiëne was toen wel goed en voor een normale date zou ik ook wel met haar afspreken. Ik weet nog wel dat ze toen vroeg of ik ook seks met haar wilde, want ik sprak af voor een nursing. Bij dat rollenspel gaat de verpleegster normaal gesproken niet uit de kleren.
Bied nooit zelf de sex aan, omdat ik altijd vraag om je do's en don'ts en daar maak ik een sessie van.
 
Laatst bewerkt:
Een hoer moet fris en fruitig ruiken zeker in haar het liefst geschoren kut,
en wat ook niet kanis, dat als je met haar ligt te neuken het vriendje boven
komt kijken wat we aan het doen zijn.
Voor mij niet weer.
 
Ik ben 1 keer bij haar geweest, viel echt tegen, de grooste afknapper vond ik dat ze niet lekker rook
Tussen haar benen, toen gelijk gestopt met beffen, me aangekleed en naar huis gegaan
 
Ik ben 1 keer bij haar geweest, viel echt tegen, de grooste afknapper vond ik dat ze niet lekker rook
Tussen haar benen, toen gelijk gestopt met beffen, me aangekleed en naar huis gegaan
Kan me dit niet herinneren, zit al 31 jaar in de business, en nog nooit is iemand eerder weggegaan. Dus niet op waarheid berust.
Voor sommige klanten is het een hobby om dames af te zeiken. En ach, daar sta ik boven. Maar dit is 100% niet waar.
Bij nader inzien weet ik het volgens mij weer. Ik squirten over je heen toen ik in de sling lag. Volgens mij kreeg je behoorlijk veel vocht binnen. Ach ja, sommige mannen vinden dat juist geil. Jij moet gewoon weer onder een kei kruipen (je schrok en zei toen: Wat is dit!!! )
 
Kan me dit niet herinneren, zit al 31 jaar in de business, en nog nooit is iemand eerder weggegaan. Dus niet op waarheid berust.
Voor sommige klanten is het een hobby om dames af te zeiken. En ach, daar sta ik boven. Maar dit is 100% niet waar.
Bij nader inzien weet ik het volgens mij weer. Ik squirten over je heen toen ik in de sling lag. Volgens mij kreeg je behoorlijk veel vocht binnen. Ach ja, sommige mannen vinden dat juist geil. Jij moet gewoon weer onder een kei kruipen (je schrok en zei toen: Wat is dit!!! )
Dan heeft u de verkeerde voor zich, want squirten deed u zeker niet tijdens de date, dit is mijn ervaring met u als het positief was geweest had ik dat ook geschreven
 
Ik ben jaren geleden eens bij haar geweest. Het klopt inderdaad dat ze ergens anders ontvangt dan waar ze woont. Als je van een bbw\gilf ervaring houdt ben je aan het goede adres. Een geile grote kont en een lekkere grote kut. Het enige nadeel vond ik dat ik bij doggystyle zag en rook dat ze niet goed schoon was van achteren zegmaar. Dit was wel een afknapper. Daarna heeft ze zichzelf in de sling klaar gemaakt met een elektrische tandenborstel op haar clit. Zelf nog lekker klaargetrokken daar op. Kortom, ze is geil, maar je moet er van houden en als de hygiene goed was, had ik het zeker nog eens gedaan.
 
Gisteren een sessie bij Mrs Chantal mogen ervaren zou om een uur in de vaciuum maar werd uit eindelijk toch een sessie in de sling met masker op waar ik kaarsvet en nog wat dingen mocht beleven die ik bij een andere Mrs niet kan beleven ook voel me reuze mee hoe ze er bij stond dus zeker weer voor herhaling van mijn kant
 
Ze heeft Emmeloord bij haar advertentie staan maar heeft altijd al ontvangen in Lemmer ze heeft daar een huisje waar ze alleen aanwezig is als ze klanten krijgt en de gehele bovenverdieping is ingericht voor haar "werk"
 
Terug
Bovenaan Onderaan