WHEM Meesteres Charlotte - Diegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

cedricdw84

Newbie
1
17/08/23
0
Hallo,

Iemand ervaring met deze Meesteres ? Zit er op basis van de foto's en de tekst prima uit. Ook blijkbaar mooi uitgeruste SM ruimte.
Iemand die ervaring met haar heeft ?

 
Ben er enkele weken geleden geweest voor mijn 1e bdsm sessie. Vriendelijke ontvangst door een onthaaldame, even een kort intro gesprek waar Charlotte zich voorstelt en overloopt wat mogelijk is. Je krijgt de kans om je fantasieën te vertellen of eventuele dingen waar zij rekening mee moet houden. Eenmaal op de kamer is er de mogelijkheid om een douche te nemen. En vanaf het licht uitgaat is het Mistress en hoor je te luisteren. Persoonlijk heb ik een heerlijke sessie gehad die ver boven mijn verwachtingen lag. De dame ziet er in mijn ogen beter uit dan op de foto's. Knappe verschijning die mij nog terugziet. Het kost wel iets maar voor mij is het dat wel waard.. aanrader!
 
Heb toen voor 1u 250€ afgerekend. Aangezien het mijn 1e keer was heeft ze mij met verschillende dingen laten kennismaken om af te toetsen wat ik leuk vond en waar mijn grens ligt. Feet-licking, facesitting, choking, slapping, spitting, anal play, penis massage met edging (God die vrouw heeft handen!!). Enkel de onthaaldame spreekt Frans en een woordje Engels. Charlotte is van Italië en spreekt vloeiend Engels. Echt een heel relaxte dame waar ik wel een mentale klik bij had en dat is voor mij wel een heel belangrijk punt. Enfin het lijkt alsof ik reclame aan het maken ben, gewoon doen je zal het je niet beklagen.
 
Ben langs geweest met bedoeling voor wat perverse dominantie .. Is idd heel mooi en laat uitvoerig kontje en poesje likken. Pipi wou ze ook doen maar enkel in de shower, een facesitting wou ze maar enkele seconden doen . Maar: ze zei dat ze ook manager was en constant kwamen er berichten en phoontjes binnen wat enorm stoorde. Ik betaalde ook heel wat euros waarvoor ik een lekker uurtje verwachtte, maar al na 20 min. begon ze met rukken. Na wat tegenhouden zei ze na half uur: come for me, na 35 minuten was ik al buitengewerkt. Voor mij nooit meer: 1 uur is 1 uur en liefst nog ongestoord!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan