Recensie Meesteres Ciara, Meulebeke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

skudetta

Wandelaar
67
21/11/21
71
12
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kink-ink-bdsm-8.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden een sessie geboekt met Meesteres Ciara. Was al jaren geleden dat ik nog eens 'mishandeld' was door een Meesteres. Vroeger ging ik af en toe eens naar Meesteres Nina in Tielt. Maar zij is ondertussen al enkele jaren gestopt :cry:
Ik had op voorhand mijn voorkeuren doorgegeven (electro, strapon, fisting, ...)
Ik ga hier niet het volledige relaas neerpennen, maar was een super ervaring. Meesteres Ciara is een beeldschone dame, een streling voor het oog. Op Redlights onder de naam Kink Ink vind je wat beeldmateriaal. Eerst heeft ze mij aan het kruis gebonden om mijn tepels en edele lid (CBT) wat te 'behandelen' inclusief wat zweepslagen en electroshocks. Daarna geknield vastgebonden op een bank en heeft ze mijn kont onder handen genomen, eerst met een grote strapon stevig doorgeneukt waarbij ik bijna letterlijk om mijn mama ging roepen. Daarna met veel glijmiddel haar hand en onderarm naar binnen gebracht, combinatie van pijn en genot. Om te eindigen heeft ze me met een grote buttplug in mijn kont met de 'melkmachine' leeggemolken. Dank u wel Meesteres Ciara.
 
Laatst bewerkt:
Tijdje geleden een sessie geboekt met Meesteres Ciara. Was al jaren geleden dat ik nog eens 'mishandeld' was door een Meesteres. Vroeger ging ik af en toe eens naar Meesteres Nina in Tielt. Maar zij is ondertussen al enkele jaren gestopt :cry:
Ik had op voorhand mijn voorkeuren doorgegeven (electro, strapon, fisting, ...)
Ik ga hier niet het volledige relaas neerpennen, maar was een super ervaring. Meesteres Ciara is een beeldschone dame, een streling voor het oog. Op Redlights onder de naam Kink Ink vind je wat beeldmateriaal. Eerst heeft ze mij aan het kruis gebonden om mijn tepels en edele lid (CBT) wat te 'behandelen' inclusief wat zweepslagen en electroshocks. Daarna geknield vastgebonden op een bank en heeft ze mijn kont onder handen genomen, eerst met een grote strapon stevig doorgeneukt waarbij ik bijna letterlijk om mijn mama ging roepen. Daarna met veel glijmiddel haar hand en onderarm naar binnen gebracht, combinatie van pijn en genot. Om te eindigen heeft ze me met een grote buttplug in mijn kont met de 'melkmachine' leeggemolken. Dank u wel Meesteres Ciara.
Dank voor deze leuke review. XX Ciara
 
Heb haar ook al een tijdje "met bewondering" in de gaten , volgens mij komt ze recht uit de hemel gevallen, zo mooi is ze 😎😎
Vraag me af of ze een face sitting met een creampie (van haar vriend) zou kunnen combineren….
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Plassex
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kink-ink-bdsm-8.html
Totale kosten (in euro)
/
Heeft er nog iemand ervaring met Ciara? Ik zou deze graag eens bezoeken
Heb enkele weken terug nog met haar een sessie gehad. Kan zowel spel binnen als buiten. Heb een hele harde sessie met haar gehad en deze dame kan je doen janken, gelukkig enkel van de leuke dingen die ze doet. Zeker een aanrader deze dame!
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Echt hardcore deze dame! Ook als je een buitensessie wilt. Ze heeft nog mijn ballen vol saline gespoten in de buitenlucht. Topervaring! Neemt ook echt de tijd om even met je praten voor en na de sessie.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kink-ink-bdsm-8.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoe maak je een ijskoude winterdag met een werkopdracht in hartje West-Vlaanderen de moeite waard? Goh, even googlen en dan....? Oh, plots schiet me te binnen dat ik al héééél lang de uitdaging voor een afspraak wou maken bij één van de meest aantrekkelijke meesteressen in die regio. Na wat berichten te hebben uitgewisseld wordt de date verzilverd.
Op weg naar het onbekende nog een cadootje gekocht in een lokaal winkeltje. Kort daarop een berichtje met de exacte locatie en een kort telefoontje met een vriendelijke stem. En wat een locatie! Midden in het bos tref ik een mini-boerderijtje. Wat een weelde om hier te kunnen leven en werken.
De vriendelijke stem is de meesteres zelf die opent. Tijd om kennis te maken, en het geeft een aangenaam gevoel. No stress, dus kunnen we na een colaatje upstairs. De zolder-playroom is prachtig ingericht en de meesteres zet metal music op voor de juiste vibes. De sling is klaar en de slave uitgekleed. Nog een paar passende ball-stretchers aanbrengen en de meesteres trekt met een brede smile haar zwarte gloves aan.
Heel relax smeert ze het kontje van haar lustobject in. De eerste vinger glijdt naar binnen, snel volgen er meer. Een heerlijke sensatie is al voelbaar. Het lekken is begonnen en naarmate de meesteres meer penetreert wordt de feeling intenser. Een zachte extra druk en eens op polshoogte glijdt haar hand helemaal binnen. Wat zich dan ontspint is gewoon sensationeel. De meesteres speelt op een unieke wijze met haar vingers waarbij om de haverklap de witte lekkernij naar buiten gulpt.
Even pauzeren en een slokje drinken, tijd voor een pittige dikke dildo. De meesteres is de ervaren gids en laat geen twijfel. De supergrote eikel gaat vlekkeloos naar binnen en even later zit ongeveer de helft van het monster in de anale warmte.
Even een lange dunne dildo testen maar die voelt zich minder op zijn gemak en dus wordt er terug naar fisting overgeschakeld. De hand van de meesteres stuurt naar - 20 en daar gaat ze moeiteloos drukken. De fontein gaat open en werkt op minder als geen tijd als vuurwerk. Heerlijker kan het niet. Minutenlang wordt het genieten.
Een extra pauze geeft de meesteres de kans om aan wat aan self service te doen. Nadien ruilt de slave haar plaats in. De meesteres heeft niet de juiste flow en zet haar speeltje terug in de sling.
De fisting wordt opnieuw opgebouwd en opnieuw glijdt vanilla moeiteloos naar buiten. Naarmate de hand dieper glijdt gaat de vanille over naar een sproeiertje. Een mooier slot kan je niet wensen.
TOP VIJF kwotering aller tijden, duidelijker kan het niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan