Recensie Meesteres G bij Dynamite in Nieuwegein 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mitch

Newbie
Forumpionier
14
03/07/21
20
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/nieuwegein/569376-meesteres-g
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag Meesteres G bezocht uurtje gereserveerd bij aankomst moesten de kleren uit. mijn armen en benen werden gelijk vastgemaakt aan het kruis kreeg ook een een blinddoek en een band on mijn hals, toen kon het spel beginnen. Mijn eerste keer Dus gevraagd een beetje kalm aan te doen ze pakte de zweep erbij en liet mij voelen wat ze ermee kan afwisselend met nagelwerk en keel dichtknijpen daarna op bed beland. handen worden weer vastgemaakt benen vastgemaakt aan bovenkant bed tepelklemmen gingen erop en Elektropads rond mijn penis langzaam werden de schokjes opgevoerd en ondertussen stak ze twee vingers bij mij naar binnen en raakt ze mijn prostaat dit spel van plagen aanraken pijnigen zal ongeveer 3 kwartier geduurd hebben Ik had totaal geen idee van tijd ook werden er diverse speeltjes bijgehaald. al met al aan het einde van de sessie een geweldig orgasme gaat door middel van prostaat massage en stimulatie van de penis
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooie vrouw, dominant van nature, is de vrouw van de fotos. . Goed app contact, afspraken gemaakt die ze even checkt als je bij haar bent. Daarna no nonsene en direct, voor je het weet sta je strak vastgeboden met afgebonden ballen en tepelklemmen en zie je haar met plezier haar zwepen gebruiken. Halverwege het uuur naar het bed gegaan en wederom strak vastgezet. Ze is professioneel maar heeft er ook zeker plezier in en je kan tijdens het spel ook aangeven wat fijn en minder fijn is en daar doet ze dan wat mee.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/569376-meesteres-g
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer zeker het bezoeken waard. Een bloedmooie lange amazone, die van nature dominant is (foto's zijn volledig accuraat).
Als beginner heeft ze mij stapje voor stapje meegenomen, en na enkele bezoeken kan ik meer en meer verkennen waar mijn grenzen liggen.
Ze luistert goed naar mijn feedback, ze weet precies wat ze doet en ik durf mij volledig aan haar over te geven.
Ongelofelijk professioneel, heeft plezier in haar werk en geeft nooit gevoel dat er haast is.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan