Recensie Meesteres Johana, Doubletstraat 32 k2, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brum

Wandelaar
Forumpionier
42
23/07/21
32
4
Na een onderbreking van enkele jaren, Meesteres Johana weer eens bezocht. Op zich is haar spel nog steeds goed, tepels en ballen krijgen de juiste behandeling en het kontje wordt met oplopende formaten dildo's goed doorgeneukt. Toch vond ik de sessie een beetje kleurloos geworden. Niet heel veel variatie. Ook de mondelinge opbouw van de SM-behandeling is wat eentonig geworden. Ze had deze keer ook geen SM-outfit aan (gewoon een vrolijk gekleurd niemandalletje) en de toys die ze gebruikte waren niet meer zo gevarieerd als vroeger. Ook geen kinky dingen als even voor het raam, of met open deur of even een collega erbij roepen. Het lijkt alsof Meesteres Johana er niet zoveel lol meer in heeft.
 
Op na de volgende zal ik zeggen.
Soms is het beter bezochte dames van vroeger niet meer te bezoeken, het kan opeens tegenvallen en dan denk je met weemoed terug aan haar sessies van vroeger. Zelf ook meegemaakt en je blijft dom de bekende dame bezoeken, omdat het daar zo goed was.
Voor mij zal een meesteres die geen sm-outfit aanheeft en zich presenteert in een niemandalletje een totale dooddoener zijn.
 
Woensdagavond Johana bezocht. Ik had gevraagd om facesitting en een heerlijke golden shower.
Ze heeft heerlijke silecone borsten en lekker glad geschoren.
Ze deed een touwtje om mijn pik en ballen, daarna pijpte ze mij (met cd) in 69 houding en liet haar plas de vrije loop.
De communicatie was vrij moeilijk ze spreekt een beetje Duits en ik een beetje Spaans.
Maar ze is wel voor herhalijg vatbaar.

Grtz.,
Zeeman
 
Ik ben in het verleden er een paar keer geweest en Johanna zelf is prima maar de kamer waar ze in zit straalt niks uit. Vaak staat de deur naar de keuken open waar de wasmachine draait en de kamer zelf lijkt op een achterkamertje uit de jaren 60 met bijbehorend meubilair. Jammer vind ik ook dat ze beperkt is in haar fetish kleding, dit nam ik dan mee voor haar. Pluspunt is dat ze op mijn aanraden toentertijd een Terminator heeft gekocht waar ik wel plezier aan heb beleefd
 
Vaak bij deze dame geweest. Ze is niet de jongste meer en haar kamer was altijd opgedeeld in twee delen als ik het me nog goed herinner. Het deel waar het spel plaatsvond daar stond een tafel en een keukentje. Beetje rommelig was het wel. Maar, altijd wel leuke sessies gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan