Recensie Meesteres Lilith Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verschijnen ook advertenties van de tweede dame, maar zoals eerder al gezegd; let maar op uw tellen...
Mijn alarmbellen gaan volle bak af bij het lezen van die advertenties omdat het wat naar opportunisme ruikt.
 
Ik heb er al contact mee gehad maar afspraak kon niet direct doorgaan omdat ik verhinderd was , kreeg een vriendelijke reactie terug , leek me wel allemaal proffesioneel en in orde het contact . Volgens mij adverteert haar mede meesteres online ook als deze persoon aan de stijl van foto's te zien !

 
Laatst bewerkt:
De advertentie en beschrijving van de sessies spraken me aan. Contact opgenomen via Fetlife en mijn eigen touch aan één van de scenario's gegeven. vermits ik er van houd om door jonge Meesteressen gedomineerd te worden lijkt me dit wel wat alhoewel ik door sommige opmerkingen hier begin te twijfelen.
Normaal eind deze week een afspraak, ergens in het openbaar en daarna dien ik hen te volgen na overhandiging van het geld.
De prijs is idd 300 voor beide dames.
 
De advertentie en beschrijving van de sessies spraken me aan. Contact opgenomen via Fetlife en mijn eigen touch aan één van de scenario's gegeven. vermits ik er van houd om door jonge Meesteressen gedomineerd te worden lijkt me dit wel wat alhoewel ik door sommige opmerkingen hier begin te twijfelen.
Normaal eind deze week een afspraak, ergens in het openbaar en daarna dien ik hen te volgen na overhandiging van het geld.
De prijs is idd 300 voor beide dames.
Laat ons weten hoe het was....
 

dit lijkt wel dezelfde ? ze heeft ook dezelfde zweep op op haar foto liggen dan dat die finnurse in haar handen heeft
Inderdaad, is ze. Was Meesteres Lilith en nu plots Cleo.
Heb geannuleerd wegens zware verkoudheid.
op Fetlife hebben beide dames ook een profiel.
 

Luxe/high class slaven gezocht

Gepubliceerd door Dominatrix Cleo (25j) op vrijdag, 25 februari - 15:17

Geverifieerd
Ik zoek samen met een andere meesteres slaven die geïnteresseerd zijn in volgende kinks:

CBT, vastbinden, zwepen, riemen, gouden douches, strapon, spuwen, findom, nipple play, voetfetisj, electro, vernedering, orgasm control, duct tape, billenkoek, cashmeets, findom en kaarsvet.

ben jij het waard om gedomineerd te worden? Doe me een voorstel. Als je niet meer dan 300 euro kan betalen dan ben je onze tijd niet waard
Echt bij zulke geldwolven zou er niemand zijn geld moeten achterlaten wat denken die wel dat ze zijn. Misschien van goud ? Zo een mentaliteit niet te doen !!!
 
Ook hier weer een foto van het "ruime" assortiment speelgoed dat verre van professioneel is. Met zulke tarieven mag je minimaal een professionele ruimte verwachten. Dit is gewoon iemand die toevallig een zweepje en touw heeft liggen en bij zichzelf denkt: vanaf nu ben ik een meesteres
 
De professionele ruimte hoeft voor mij niet echt. Vind huiskamer SM wel iets hebben en het tarief voor 2 is een normale prijs toch. Alleen jammer dat het over 45min gaat ipv een uur.
Ik als slaaf naakt en 2 casual ladies die streng zijn daar hou ik wel van.
 
De professionele ruimte hoeft voor mij niet echt. Vind huiskamer SM wel iets hebben en het tarief voor 2 is een normale prijs toch. Alleen jammer dat het over 45min gaat ipv een uur.
Ik als slaaf naakt en 2 casual ladies die streng zijn daar hou ik wel van.
Ik ben de laatste om te gaan kinkshamen en iedereen doet maar wat hij of zij wil. We hebben ons allemaal al wel eens door het hart (of onze piet) laten sturen, maar let toch maar op. Naakt en twee dames voor u op een voor u waarschijnlijk niet gekende plek doet mij enkel denken: dieje wordt bepikt.
 
De professionele ruimte hoeft voor mij niet echt. Vind huiskamer SM wel iets hebben en het tarief voor 2 is een normale prijs toch. Alleen jammer dat het over 45min gaat ipv een uur.
Ik als slaaf naakt en 2 casual ladies die streng zijn daar hou ik wel van.
Inderdaad maar een week geleden was het 1 uur 300 euro en nu is het 45 min 300 euro , maar ze plassen bv al niet allebei ...
 
Dit soort sekswerkers heeft geen interesse in een gewone cliënt, maar willen enkel mensen met een groot vermogen, waar ze vervolgens een groot deel van dat geld richting hun eigen spaarvarken willen zien rollen... :)
 
Ik vind het jammer dat hier zo geshamed wordt. Er wordt transparant gecommuniceerd en er worden duidelijke afspraken gemaakt. Wie het te duur vindt moet helemaal niet langskomen. Er zijn genoeg meesteressen op deze wereld om aan ieders wensen te voldoen.
Groeten
Meesteres Lilith
Op dit forum mogen wij onze mening geven.

Dat is niet "shamen", een term die men graag terecht en ten onrechte (zoals door U) gebruikt.

Als wij als lid posten, dan is dit ons recht en hiervoor is dit forum ook opgericht. Het helpt om onze collega's hun keuze en oordeel te laten vormen.

Als U dit niet plezant vindt, dan is dit maar zo.

Concentreer U dan maar op Uw klanten die vinden dat U wel aan hun diensten voldoet aan de door hun aanvaarde prijs.

Spijtig genoeg zijn er hier nog geen recencies te vinden van hen. Misschien zegt dat genoeg of vinden ze deze site te primair.

Ciao en (niet) tot ziens.
 
Ik ben vandaag langsgeweest en ik kan bevestigen dat deze 2 dames wel degelijk echt zijn en super zijn ook.
Was een supergoeie sessie met veel variatie en geen lijstje dat afgewerkt wordt.
Alles was tot in de puntjes in orde.
Ik heb 20j ervaring en ik vond het top!
Aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan