WHEM Meesteres Lisa

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Souss

Newbie
3
14/10/22
1
Heeft er iemand ervaring met meesteres Lisa uit Antwerpen? Lijkt me een vrij bekende meesteres aangezien ze 50K volgers heeft op twitter, maar ze heeft hier volgens mij geen enkele review. Ze ziet er super uit en zou haar graag eens bezoeken. Iemand ervaring?
 
Deze dame draait al heel wat jaren mee. Hier een oud, gearchiveerd onderwerp van haar op hookers:


Ik heb geen ervaring met haar. Alleen een keer per mail gevraagd of haar rimmen mogelijk was, en dat was niet mogelijk.
 
Heeft er iemand ervaring met meesteres Lisa? Ik wil haar heel graag eens bezoeken maar ik vind hier nergens een review. Lijkt me toch echt een bekende meesteres.
 

Hier nog wat info, hoewel het meer naar reclame neigt.
Ik heb heb wel de indruk dat dominatrix Lisa een serieuze professionele meesteres is, al jaren actief ook, dus ik zou zeggen, maak een afspraak en open dan hier een onderwerp over haar met de eerste recensie.
 
4 jaar geleden bij haar geweest. Professionele meesteres en goed in het spel. Enorm veel mogelijkheden en zeer mooie themakamers. Haar fotos zijn authentiek.
Enig minpunt is dat je haar borsten en haar poes niet te zien kreeg, laat staan aan te raken. Zelfs de golden shower was geblinddoekt. Aftrekken gebeurt ook op een soort mechanische wijze met een vibrator. Ik wist de tweede keer zelfs niet of ik nu net (niet) was klaargekomen. Heel raar
 
Heeft er iemand ervaring met meesteres Lisa? Ik wil haar heel graag eens bezoeken maar ik vind hier nergens een review. Lijkt me toch echt een bekende meesteres.
Heb haar vaak bezocht toen ze nog op de verversrui werkte. Echt een top meesteres. Hoop haar binnenkort nog eens prive te kunnen bezoeken. Blij dat ze nog werkt.
 
Ik ben tot een paar jaar terug veel bij haar geweest. Niet alleen toen ze nog bij Mrs Verena werkte, maar later ook op haar eigen. Absoluut aan te bevelen, pracht lichaam en ze weet echt in je hoofd te kruipen. Zeer zuiver en hygiënisch.
 
Ik ben enkele keer in het verleden onder haar handen genomen worden toen zij met Meesteres Verena werkte en het zijn allemaal onvergetelijke ervaringen geweest (sessies van 2u en langer, soms samen met MV)

Begin november contacteerde ik haar via WhatsApp, maar ze zei dat ze niet meer werkt, hoewel ze volgens haar tweets waarschijnlijk nog alleen maar online sessies doet.
 
recente fotos of ervaringen zijn niet terug te vinden. Mijn ervaring dateert van 2018. Top dungeon en een mooie meesteres. Wel afwerken met apparatuur. Dat vond ik een minpunt. Geen zicht op haar toen er nectar uitkwam… We wisten beiden niet of ik nu wel
Of niet was klaargekomen. Dan ga ik liever naarSKw. Daar weer ik perfect als ik klaarkom
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan