WHEM Meesteres Lisa

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Souss

Newbie
3
14/10/22
1
Heeft er iemand ervaring met meesteres Lisa uit Antwerpen? Lijkt me een vrij bekende meesteres aangezien ze 50K volgers heeft op twitter, maar ze heeft hier volgens mij geen enkele review. Ze ziet er super uit en zou haar graag eens bezoeken. Iemand ervaring?
 
Deze dame draait al heel wat jaren mee. Hier een oud, gearchiveerd onderwerp van haar op hookers:


Ik heb geen ervaring met haar. Alleen een keer per mail gevraagd of haar rimmen mogelijk was, en dat was niet mogelijk.
 
Heeft er iemand ervaring met meesteres Lisa? Ik wil haar heel graag eens bezoeken maar ik vind hier nergens een review. Lijkt me toch echt een bekende meesteres.
 

Hier nog wat info, hoewel het meer naar reclame neigt.
Ik heb heb wel de indruk dat dominatrix Lisa een serieuze professionele meesteres is, al jaren actief ook, dus ik zou zeggen, maak een afspraak en open dan hier een onderwerp over haar met de eerste recensie.
 
4 jaar geleden bij haar geweest. Professionele meesteres en goed in het spel. Enorm veel mogelijkheden en zeer mooie themakamers. Haar fotos zijn authentiek.
Enig minpunt is dat je haar borsten en haar poes niet te zien kreeg, laat staan aan te raken. Zelfs de golden shower was geblinddoekt. Aftrekken gebeurt ook op een soort mechanische wijze met een vibrator. Ik wist de tweede keer zelfs niet of ik nu net (niet) was klaargekomen. Heel raar
 
Heeft er iemand ervaring met meesteres Lisa? Ik wil haar heel graag eens bezoeken maar ik vind hier nergens een review. Lijkt me toch echt een bekende meesteres.
Heb haar vaak bezocht toen ze nog op de verversrui werkte. Echt een top meesteres. Hoop haar binnenkort nog eens prive te kunnen bezoeken. Blij dat ze nog werkt.