Recensie Meesteres Mandy, Alphen ad Rijn 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hansdeb

Vaste klant
126
02/03/22
220
1
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.meesteresmandy.com/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Begin december 2021 heb ik haar bezocht bij Salon 261. Afspraak in de ochtend gemaakt via Whatsapp, ze had voldoende ruimte en hoefde geen garanties dat ik echt zou komen opdagen en geen faker was.
Ik werd vriendelijk ontvangen met een gesprekje. Vanuit de advertentie en de foto's had ik wel een jeugdiger iemand verwacht. Ze was zeker weten geen 33, zoals op de site van de Salon staat. Ook was ze bij lange na niet de beloofde 1m70. Misschien met hakken, maar dat telt niet vind ik. Ze zat eerder rond de 1m60. Jammer. Ook haar blonde haren en hemelsblauwe ogen heb ik niet gezien.
Ik had haar van tevoren een CBT scenario gestuurd, daar heeft ze zich matig aan gehouden. Ze had wel een soort van humbler, maar daarvan was ze de inbussleutel kwijt, erg knullig. Ze had ook niets om de ballen mee op te binden, behalve touw. Gelukkig had ik iets bij me. In zo'n goed voorziene studio had ik wel meer attributen verwacht, zoals een trample tafel. Uiteindelijk deed ze wel haar best, maar ik vond het toch niet voor herhaling vatbaar.
 
Dank voor de recensie. Ik ben in het verleden erg veel bij Mandy geweest. Toen ze nog in de Geleen werkte in Den Haag en ook bij Salon 261. Veel over haar geschreven trouwensm (in de Hookers tijd) en als ik eerlijk ben, altijd positief.
Wat ik me trouwens wel herinner is dat ze echt blond haar heeft (of had, mogelijk) en strakke ogen waarmee ze je in haar macht houdt. En CBT was altijd een van haar specialiteiten.
Het is daarom ook jammer dat jouw ervaring niet zo goed lijkt te zijn geweest. Mijn eerste gedachte toen ik het las, was, is dit Mandy wel? Maar mogelijk is de glans er wat af, wie zal het zeggen. Ik zit nu te dubben of ik toch nog een keer naar haar toe ga. Mocht het zover komen, zal ik hierover schrijven uiteraard.
 
Dank voor de recensie. Ik ben in het verleden erg veel bij Mandy geweest. Toen ze nog in de Geleen werkte in Den Haag en ook bij Salon 261. Veel over haar geschreven trouwensm (in de Hookers tijd) en als ik eerlijk ben, altijd positief.
Wat ik me trouwens wel herinner is dat ze echt blond haar heeft (of had, mogelijk) en strakke ogen waarmee ze je in haar macht houdt. En CBT was altijd een van haar specialiteiten.
Het is daarom ook jammer dat jouw ervaring niet zo goed lijkt te zijn geweest. Mijn eerste gedachte toen ik het las, was, is dit Mandy wel? Maar mogelijk is de glans er wat af, wie zal het zeggen. Ik zit nu te dubben of ik toch nog een keer naar haar toe ga. Mocht het zover komen, zal ik hierover schrijven uiteraard.
nu je dit zo zegt twijfel ik er ook aan. Wat weet je over haar lengte? Ze was echt niet de beloofde 1m70. Toen ze haar hoge hakken uitdeed bleef er miet meer dan 1m60 over. En de geadverteerde leeftijd van 33 leek me ook vrij optimistisch. Ze leek me eerder 40+ met wat aanpassingen aan haar gezicht.
 
Ik heb het geluk gehad om Mandy aan de bar aan te treffen bij Salon261. Even staan/zitten kletsen, ik was erg van haar onder de indruk. Ik had een trio date en het leek haar wel leuk om ook mee te doen maar ze had zich net omgekleed om naar huis te gaan.... Helaas is SM niet mijn ding maar anders had ik graag willen afspreken.
Ze zag er zeker niet uit als 40+, ze was ongeveer mijn lengte (170), was blond met blauwe ogen. Volgens mij waren de recensies op Hookers goed.
 
Ze zag er zeker niet uit als 40+, ze was ongeveer mijn lengte (170), was blond met blauwe ogen. Volgens mij waren de recensies op Hookers goed.
Heel vreemd. 1.70 met heel hoge hakken wellicht? Zelf ben ik 1m90 maar zie echt wel het verschil tussen 1m70 en 1m60. Ogen en haar klopt ook niet. Wanneer was dit? Het kan toch niet zijn dat er 2 Mandy's zijn, of dat de salon iemand anders naar voren heeft geschoven?
 
Deze vrouw heb ik vroeger op het Zandpad meerdere malen bezocht toen ze nog geen meesteres was en onder een andere naam werkte. Ze was toen al een zeer ervaren dvp die op meerdere plekken in het land haar diensten had aangeboden. De vermelde leeftijd zou ik niet serieus nemen, maar die 1.70m kan zeker kloppen. We scheelden amper iets terwijl ik 1.75m ben. Nadat het Zandpad sloot is ze volgens hookers naar Den Haag vertrokken en zich op de sm gaan richten. Den Haag ligt voor mij ongunstig en met sm heb ik geen enkele ervaring. Alphen aan de Rijn is voor mij beter te doen. Maar dan alleen voor een sexdate en dat is volgens haar website niet meer mogelijk. Helaas want het was een van de meest spontane en ontspannen vrouwen die haar best deed je het naar je zin te maken. Grappig dat ze de sm kant is opgegaan want van enige dominante trekken heb ik nooit iets van gemerkt. Zo zie je maar dat mensen je kunnen verrassen.

Aan de ene kant denk ik eraan om eens contact op te nemen om te informeren of ze wellicht toch open staat voor een niet sm afspraak met een vroegere bezoeker. Maar dat is inmiddels al weer 10 jaar geleden en wellicht moet ik de positieve herinnering van haar niet verpesten door na al die tijd haar weer eens te zien
 
Ik ben een paar weken geleden bij haar geweest. Volgens mij is ze geen 33 jaar oud. Het leek me eerder 40. Maar de rest was de sessie wel oké. Ze komt de afspraken na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan