Recensie Meesteres Mia, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lucky_One

Newbie
2
03/10/22
0
1
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
  3. Soft SM
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/mistress-mia.html
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste ontmoeting met Miss Mia

Na mijn aanmelding via het contactformulier waarop ik mijn verlangens en fantasieën had beschreven en ook mijn hard limits had kenbaar gemaakt, kreeg ik een bevestiging voor de afspraak bij Miss Mia in de studio.

Het ontvangst was heel aangenaam bij deze sympathieke, goedlachse en mooie Dame.

In de studio mocht ik mij na nog een gesprekje over wat wel kon en niet kon, voor zowel Haar als mij, mocht ik me voorbereiden in de badkamer en wachten tot Miss Mia mij kwam halen.

De sessie was fantastisch en de drie uren waren als een beleving die mijn stoutste dromen overtroffen. Het leek wel of Miss Mia gedachten kon lezen als Ze met Haar pretoogjes mij volledig in Haar macht kreeg . Met Haar lieve gezichtje kan ze sadistisch en verrassend uit de hoek komen en de pijn als een opwinding doen aanvoelen. Ze pushte mij vaak tot mijn limits maar ging er nooit over.

Ik voelde mij constant in veilige handen en kon mij dan ook volledig aan Haar overleveren.

Pijn werd afgewisseld met opwinding in een spel van Tease and Denial op een heel subtiele wijze.

Miss Mia is echt Top Meesteres.Ik zal nog vaak terug gaan naar Haar.

De studio was als een BDSM pretpark voor mij en er zijn nog zoveel mogelijkheden dat ik bij het afscheid net niet durfde vragen dat indien ik een tien-beurten kaart nam of ik dan de elfde keer gratis mocht komen 🤭. Dus ik moet maar voor één ding opletten en dat is dat ik niet ver-Slaafd aan Haar wordt. Bedankt Miss Mia voor de geweldige namiddag, ik kom zeker terug.
 
Wim Verbist,

In eerste instantie, was ik een fan van het eerste uur van Meesteres Sophie die ik soms volgde op fetlife waarbij ik een sessie wou ondergaan deze Miss oefende een enorme aantrekkingskracht op mij uit waardoor ik toch een sessie bij haar wou boeken. ik volg Meesteres Sophie sinds kort ook op twitter en op haar twitter werden nieuwe dagen van beschikbaarheid kenbaar gemaakt maar sinds half september was het een beetje stilgevallen en de dagen van beschikbaarheid voor oktober bleven wat achterwege en later na mijn sessie aanvraag per mail werden pas de datums bekend gemaakt voor oktober. Dus een beetje in afwachting wat meer research gedaan en ben ik dan via een speelpartner op de oudere berichten van Meesteres Sophie haar voorgaande twitter account gestoten. Deze berichten staan in schril contrast ten opzichte van haar nieuwe twitter account. Zoals ik kan lezen was dat in mijn ogen een pure afrekening naar Meesteres Mia en Meester Dax. Ik was ontsteld van wat ik las, beschuldigingen van diefstal, wie bij hen kon stelen kreeg gratis sessie tijd bij Meesteres Sophie. De privé van Meester Dax publiekelijk uitgesmeerd en een trein van platvloers berichten die elkaar bleven opvolgen. Kan verstaan dat er wanneer een relatie stuk loopt er is een bericht uit frustratie wordt gepost maar dit was uithalen naar personen en een bedrijf om te raken en te kraken. Maar wie een put graaft voor een ander gaat er zelf invallen… Teleurgesteld als ik was ben ik dan maar de Twitter berichten gaan bekijken van Meesteres Mia en Meester Dax. Netjes en professioneel enkel met hun job bezig en die zich in mijn ogen niet hebben laten verlagen tot het niveau van berichten die ik bij Meesteres Sophie kon lezen. Door deze feiten is de Spark de vonk overgelaten naar Mistress Mia. Voor mij een nog onbekende Meesteres maar gehoord dat ze veel in haar mars heeft en toch al enige ervaring zou hebben maakte mij wel erg nieuwsgierig en er was ook een zeer fysieke aantrekkingskracht naar deze in mijn ogen en in alle bescheidenheid beeldschone Meesteres. En een sessie met haar kon dan niet uitblijven.

Toen ik Meesteres Mia in eerste instantie benaderde voor haar dominatrix sessies, had ik een paar fantasieën in gedachten - fantasieën waar ik op dat moment bang was om deze met mijn vaste speel partners aan te kaarten en te ondergaan.

Ik wilde ook dat iemand me fysiek op de proef zou stellen. Bij mijn spelpartners was er steeds weinig sexuele aantrekking maar bij Mistress Mia werden er dingen in beweging gezet… , en als seksuele onderdanige en masochist wilde ik echt een kans om me volledig, maar echt volledig gedomineerd te voelen en alle controle los te laten.

Meesteres Mia was vanaf het begin gastvrij en professioneel. Ze verlichtte al mijn zorgen tijdens onze eerste ontmoeting, waar ze meer details kreeg over mijn fantasieën, fysieke vermogens en grenzen, en veiligheidsmaatregelen voor de sessie besprak. Ze was recht door zee en volkomen eerlijk over Haar ervaring en vaardigheid met elk specifiek soort spel dat ik zocht.

Ze was zich zeer bewust van de alle regels van consensual play tot hygiëne maatregelen om mijn lot in haar handen te kunnen leggen. Wat een klasse Meesteres die de enorme last van mijn schouders nam en mij een haast geborgen gevoel gaf.

Onze sessies samen... er is geen woord krachtig genoeg voor de vreugde en bevrijding die ik voel, als ik mezelf in de handen van Meesteres Mia leg. Ik voel me helemaal op mijn gemak als ik de teugels uit handen geeft en ze mij door de hele sessie loodste.

Vanaf het moment dat ik in de studio binnen liep, tot het moment dat ik naar buiten wandelde, Ze is niet het kleine onschuldige lieve meesteres. Maar the devil in the box en Meesteres die er staat. Blown away! En ik was dol op elke seconde onder haar controle.

Als ik kritiek op Meesteres Mia moet geven, en dit is alleen"constructieve feedback" op een reeds perfecte sessie waar we samen nog verder zullen evolueren. Dan zou ik zeggen dat ik soms toch iets harder wil geraakt worden. Ze weet echter goed hoe ze dat kan bekomen. Ze weet royaal plezier en straf te verdelen. Er is nooit een pauze in de actie, de spanning blijft ten alle tijden aanwezig en tijdens de sessie heeft Meesteres Mia telkens weer een nieuw speeltje of een nieuwe ervaring voor mij. Ze combineert serieus spel heel goed met aanhankelijke humor haar lach schatert door de zolderkamer - zelfs als ik een stout slaafje ben dat een pak slaag heeft verdiend, is er voor ons allebei gelach en plezier tijdens de ervaring.

Meesteres Mia duwt me tot aan de rand van mijn mentale en fysieke uithoudingsvermogen, en zorgt ervoor dat ik niet over de rand ga. Ze is creatief en fel met haar sessies. Ik vertrouw Haar volledig. En als je het nog niet gemerkt hebt, ze is smoking hot en sexy als Hellfire. Mijn sessies met
haar zie ik in de toekomst als een maandelijkse traktatie om van te genieten. Ik huiver van verwachting, om me voor te stellen wat ze de volgende keer voor me in petto heeft.

Dankuwel Meesteres Mia ik kijk alvast uit naar een volgende sessie met jou, alleen met jou.

Slaaf Wim V
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan