Meesteres Mia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De studio op de foto's komt me bekend voor. Lijkt me de studio waar Meesteres Sophie en Master Dax ontvangen. Heb ooit een fantastische sessie met gehad met deze twee laatsten samen.
 
Ik had ook al het idee, dat het de studio van meesteres Sophie was.
Las zojuist op klapjes.nl, dat er spullen uit studio van meesteres Sophie gestolen waren. Sophie zou ook een nieuwe studio hebben.
Ga ik liever naar meesteres Sophie, i.p.v. meesteres Mia. Geen goed gevoel bij meesteres Mia.
 
Meesteres Sophie is mijn ex partner zij werkt niet meer in MIJN studio wij zitten in een scheiding en sommige zaken worden extreem uitgesmeerd als diefstal. Niets daarvan is waar. Meesteres Mia, Zulema, Poison_91, Lisa en Switch Emma doen sessies in de studio nu. Meesteres Mia heeft ook 15 jaar ervaring in de scene en werkt in een studio volledig uitgerust met meubels van style fetish industries en veel toys om jullie te verwennen. Laat jullie niet te veel opnaaien door eenzijdige verklaringen van iemand die labiel is en haar echtscheiding op een lage manier wil uitvechten op social media.
 
Laatst bewerkt:
Heb het niet vernomen van meesteres Sophie. Maar zoals ik eerder schreef heb ik het gelezen op klapjes.nl.

In deze situatie ga ik niet alleen op de reactie van meester Dax af, maar hoor ik ook graag andere zijde, voordat ik een oordeel vel.

Zeg altijd maar, waar twee vechten, hebben ook twee schuld.
 
Mijn eerste ontmoeting met Miss Mia
Na mijn aanmelding via het contactformulier waarop ik mijn verlangens en fantasieën had beschreven en ook mijn hard limits had kenbaar gemaakt, kreeg ik een bevestiging voor de afspraak bij Miss Mia in de studio.

Het ontvangst was heel aangenaam bij deze sympathieke, goedlachse en mooie Dame.

In de studio mocht ik mij na nog een gesprekje over wat wel kon en niet kon, voor zowel Haar als mij, mocht ik me voorbereiden in de badkamer en wachten tot Miss Mia mij kwam halen.

De sessie was fantastisch en de drie uren waren als een beleving die mijn stoutste dromen overtroffen. Het leek wel of Miss Mia gedachten kon lezen als Ze met Haar pretoogjes mij volledig in Haar macht kreeg . Met Haar lieve gezichtje kan ze sadistisch en verrassend uit de hoek komen en de pijn als een opwinding doen aanvoelen. Ze pushte mij vaak tot mijn limits maar ging er nooit over.

Ik voelde mij constant in veilige handen en kon mij dan ook volledig aan Haar overleveren.

Pijn werd afgewisseld met opwinding in een spel van Tease and Denial op een heel subtiele wijze.

Miss Mia is echt Top Meesteres.Ik zal nog vaak terug gaan naar Haar.

De studio was als een BDSM pretpark voor mij en er zijn nog zoveel mogelijkheden dat ik bij het afscheid net niet durfde vragen dat indien ik een tien-beurten kaart nam of ik dan de elfde keer gratis mocht komen 🤭. Dus ik moet maar voor één ding opletten en dat is dat ik niet ver-Slaafd aan Haar wordt. Bedankt Miss Mia voor de geweldige namiddag, ik kom zeker terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan