Recensie Meesteres Michela, House of Dreams, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
999
38
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.meesteresmichela.nl/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind 2018 meesteres Michela in House of Dreams bezocht.

Contact verliep per email in engels, op de dag van de afspraak zelf smorgens een bevestiging gemaild met nog een keer de vraag betreffende kledingwens.

Bij aankomst werd ik door de theke na een wachtkamer op de 1e verdieping gebracht en 5min later door Michela opgehaald.
Opzich een mooie meesteres, maar herkende haar niet meteen. Het superblonde haar van de foto's had ze niet meer en ook was ze iets vollere dan op de foto's.
De wensen die ik had gemaild doorgenomen, zodat er geen onduidelijkheid kon ontstaan. Ik had ook een kledingwens doorgemaild wat geen probleem was, maar bij navraag was ze dit laksetje vergeten, terwijl ze dit s'morgens in de mail nog bevestigd had. Gelukkig heb ik altijd zelf wat fetish-kleding bij me, want het setje wat Michela aanhad vond ik niet erg opwindend en verre van de fetish-kleding die ze op haar site toont.

Sessie a 1 uur/150 euro en precies gekregen wat ik had verwacht. Michela heeft alle wensen die ik had gemaild uitgevoerd en verder vriendelijke dame. Enige is (maar dat is persoonlijk), ik miste een bepaalde klik die ik nodig heb om me echt onderdanig te voelen aan Michela en om een regeliere slaaf van haar te worden.

Samenvattend was de sessie prima en een goed uitziende dame, maar miste een bepaalde klik met haar om mij echt onderdanig te voelen. Hierdoor is het bij mij bij dit ene bezoekje gebleven.
 
Gisteren een spannende erotische soft sm sessie met haar gehad.ze zag er top uit ook in die hoge laarzen. Kinkyspel met neukmachine, teasing, nippleplay, strapon en venus2000 milkingmachine. Ik vind haar net als Carina erg goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan