WHEM meesteres Rose

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik heb tot twee keer toe een sessie met Meesteres Rose gehad. Ze vraagt een aanbetaling in de vorm van een giftcard vooraf om de serieusheid van je afspraak te checken en daarna is de communicatie duidelijk en doelgericht. Ze is dat ook in haar sessies maar vooraf neemt ze wel goed met je door wat je wensen zijn en wat zij met je van plan is te doen. Bepaalde zaken zal ze alleen doen wanneer je vaker met haar een sessie hebt gehad om zeker te zijn dat de vertrouwen wederzijds is om die handeling te gaan uitvoeren.
Tijdens de sessie is ze streng, doelgericht en weet ze je goed aan te pakken. Ze is goed met de zweep, weet hoe ze je goed moet vast binden en haar strapon kunsten zijn ook goed. Bij de tweede sessie durfden we het aan om ook breathplay te doen maar ze deed het op een andere manier dan ik gewend was en daar raakte ik een beetje van in paniek maar ze had het snel door en veranderde haar aanpak die wel vertrouwd was voor mij.
Toch heb ik haar daarna niet meer gezien voor een derde sessie, de klik was er toch niet helemaal om verschillende redenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan