Recensie Meesteres Sandra en Meesteres Chantal (Chantals Tantra studio, Ahaus) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raymond

Newbie
6
24/02/23
14
1
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag 23 maart 2023

Hele leuke sessie gehad met zowel Sandra als Chantal,
eigenlijk Meesteres Sandra en Meesteres Chantal aangezien 95% van de sessie BDSM gerelateerd was.
Ik had al wat ervaring met Sandra, en Chantal was mij alleen bekend van eenmalige overhandigen van de sleutel van mijn kuisheidsgordel bij mijn vorige bezoek.
Dit bezoek had voor mij toch wat extra spanning, aangezien het mijn eerste bezoek was na mijn onnodige en domme "uitspatting" hier op Girlsreview,
waarbij Chantal mij al gewaarschuwd dat ik nog één en ander te goed had als straf.
Nou kan je dat op verschillende wijze interpreteren, maar ik was angstig voor een rancuneuze afstraffing.
Gelukkig bleek Meesteres Chantal over meer professionaliteit te beschikken dan ikzelf, en weet zij de emoties en het zakelijke wel goed te scheiden.
Alhoewel dit een dubbel sessie betrof met twee zeer mooie Meesteressen, hoefde ik echter alleen te betalen voor één Meesteres,
aangezien Meesteres Chantal aangaf het voor de fun te willen doen om te kijken of zij het Dominante nog in zich had.

Een sessie waarbij van alles aan bod is gekomen en waarbij zowel Sandra als Chantal lieten blijken er allebei veel plezier aan te beleven,
hieronder een globale opsomming wat er zoal de revue is gepasseerd,
- pijn (tepels, zwepen, cane, cbt)
- anaal (dildo)
- vernedering (aan hondenriem door de hele studio heen gesleurd * )
- opsluiting
- bondage (touw-bondage en bal-gag)
- exhibitionisme

Chantal gaf na de sessie aan dat dit de eerste BDSM sessie was van haar sinds lange tijd,
daar was voor mij niets van te merken, ze deed het geweldig en weet alles precies goed te doseren,
waarbij ze van tijd tot tijd zeer venijnig uit de hoek kan komen, zowel verbaal als fysiek.
De combinatie met Sandra maakt het plaat helemaal compleet.
Sandra is wat minder "hard" wat me tijdens de sessie dan weer genoeg ruimte gaf om weer op adem te komen.
Mocht je ook van plan zijn om je te gaan laten "behandelen" geeft dan wel goed aan of je wel/geen markeringen op je lichaam wil,
ik zit onder de krassen en striemen, wat overigens keurig op voorhand werd gevraagd door Chantal of dit thuis problemen zou opleveren, voor mij geen probleem.

* dit was alleen mogelijk omdat ik wat later op de avond was en er geen andere gasten aanwezig waren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan