Recensie Meesteres Tess, Club Dynamite, Nieuwegein 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kinkfan

Vaste klant
105
23/01/22
127
24
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/nieuwegein/94372-meesteres-tess
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs na lange tijd weer eens Meesteres Tess bezocht bij Dynamite Nieuwegein.
Het was een spontaan bezoek waarbij ik het geluk aan mijn zijde had. Tess is normaal volgeboekt maar toen ik spontaan appte met de vraag of ze tijd had, bleek iemand uitgevallen te zijn en ik kon langskomen.
Afgesproken voor een uur ging ik schoongewassen met wat volle condooms uit de vriezer, mijn favo poppers en een bus en wat ballonnetjes naar Nieuwegein.
Ik moest zoals gewoonlijk wachten in één van de hokjes terwijl Tess werd geroepen. Die kwam en ja hoor, het spel begon meteen. Ze opende het gordijntje, deed me een halsband om met een ketting en gebood me op mijn knieën achter haar aan te kruipen.... door de ontvangstruimte, langs de overig dames die daar aanwezig waren. Hoe vernederend.
Eenmaal binnen, een gebruikelijk hartelijke begroeting, uitkleden en het bed op. Het werd een sessie waarin Tess weer eens demonstreerde dat er weinig meesteressen zo bedreven zijn in anaal en sounding niet te vergeten. Uitputtend, verdovend, opzwepend en vooral bevredigend was de sessie. Die overigens langer duurde dan afgesproken omdat Tess de tijd had en er zichtbaar ook plezier in had.
Tess is een prachtige verschijning, mooie kleding, een geweldig mooie geschoren gepiercte poes en een wat ik noem, gekke energie. Ze kan alle kanten op. Vooral de goede. Een aanrader!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vorig jaar bij haar geweest, vond dat ze nogal veel praatte en uiteindelijk weinig deed. Was ook erg ingenomen met zichzelf, noemde zichzelf professioneel en alle andere meesteressen "commercieel", oftewel amateurs.
Ik wilde een dominante meesteres, niet een arrogante.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan