WHEM Meesteres Varida, Bussum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met mrs
Varida uit bussum. Ze
Adverteert op sexjobs met de adv viradas varkenstal. Ik zou haar graag eens bezoeken maar vind heeL weinig over haar terug
Totaal onbetrouwbaar persoon. Wilde nooit op een zaterdag afspreken want dan kon ze niet. Keertje omdat ik alle mail gegevens kwijt was reageerd ik opnieuw. Was toevallig op een zaterdag en kreeg reactie kun je vandaag. Vroeg ook steeds aanbetaling enzo. Wilde nooit zeggen van waar ze was en altyd veel bla bla bla in mijn ogen fake en onbetrouwbaar
 
Ik heb meerdere afspraken gehad met Varida. De eerste keer was ze ruim een uur later dan afgesproken. Een afspraak met haar maken vergt vaak wat moeite; laat reageren, te laat op komen dagen. Echter: De sessies met haar waren voor mij een van de beste sessies die ik ooit gehad heb. Ze is verzorgd, aantrekkelijk, welbespraakt, openminded en kinky! Haar zwakte is ook haar sterke kant want ze let niet op de tijd. Mijn afspraken hebben (ook vanwege de goede klik) alle keren minimaal 3 uur geduurd. Ik zal niet in details treden over de inhoud van de sessies maar ik heb alle keren enorm genoten. Ik weet niet of ze nog adverteert want ik zie haar niet meer op SJ.
 
Ik heb meerdere afspraken gehad met Varida. De eerste keer was ze ruim een uur later dan afgesproken. Een afspraak met haar maken vergt vaak wat moeite; laat reageren, te laat op komen dagen. Echter: De sessies met haar waren voor mij een van de beste sessies die ik ooit gehad heb. Ze is verzorgd, aantrekkelijk, welbespraakt, openminded en kinky! Haar zwakte is ook haar sterke kant want ze let niet op de tijd. Mijn afspraken hebben (ook vanwege de goede klik) alle keren minimaal 3 uur geduurd. Ik zal niet in details treden over de inhoud van de sessies maar ik heb alle keren enorm genoten. Ik weet niet of ze nog adverteert want ik zie haar niet meer op SJ.
De inhoud van de sessie interesseren ons wel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan