Recensie Meesteres Vernice, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag wederom teleurgesteld door Vernice. Ze kreeg het ook nu weer niet voor elkaar de afspraak na te komen. Weer liet ze mij wachten, terwijl ik toch duidelijk van te voren had gezegd dat ik dat niet wilde (had daarna zelf ook nog afspraken) . Ben maar weggegaan. totaal 2,5 uur onderweg geweest. Ik ben er klaar mee. Ze heeft zelfs nog niet het fatsoen om sorry te zeggen.
Ook nog recente ervaring? of gaat het nu beter?
 
Ik ben 1 keer bij Vernice geweest. Niet slecht, maar ook wel een beetje op de automatische piloot. De juichverhalen op fora herken ik dan ook niet. En ook ik heb 30 minuten door de wijk gelopen, omdat haar planning niet klopte.
 
In de Zandpad periode kwam ik regelmatig bij Vanessa, nu Vernice.
Na het Zandpad werkte ze in Den Haag. Diverse keren voor niets naar Den Haag gereden. Even afmelden is voor haar te veel moeite.
Afspraken nakomen is nog steeds een probleem voor haar.
Ik doe er geen moeite meer voor. Er zijn goede alternatieven die wel in staat zijn afspraken na te komen.
 
In de Zandpad periode kwam ik regelmatig bij Vanessa, nu Vernice.
Na het Zandpad werkte ze in Den Haag. Diverse keren voor niets naar Den Haag gereden. Even afmelden is voor haar te veel moeite.
Afspraken nakomen is nog steeds een probleem voor haar.
Ik doe er geen moeite meer voor. Er zijn goede alternatieven die wel in staat zijn afspraken na te komen.
Heb toen op het Zandpad ook meerdere echt lekkere sessies gehad met 'Vanessa''.
Daarna heeft ze echt flink de kantjes eraf gelopen... en me meerdere keren (!) voor 'Jan lul' laten staan! Kom dus tot dezelfde conclusie. Doe er geen moeite meer voor! Ander en beter!
 
Laatst bewerkt:
Ik herken wel dat een afspraak maken niet altijd soepel ging maar dat is echt wel lang geleden. En ik weet dat er ook wel redenen waren die ik hier niet kan delen. Ik heb het er voor over gehad en sinds ze in Amersfoort werkt loopt het altijd uitstekend met het maken van afspraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan