Recensie Meesteres Vernice, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

degrotebozewolf

Wandelaar
Forumpionier
95
30/06/21
124
8
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
meesteresvernice.nl
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze schoonheid stond al bijna een jaar op mijn wenslijst, maar door haar drukke agenda kwam het er maar niet van. Eindelijk kon ik met haar afspreken in de SM studio in Amersfoort. 2 uur voor de afspraak vroeg ze me of ik een half uur later kon komen. Ik kon mijn andere afspraak later die dag gelukkig verzetten, dus géén probleem. Alleen moet ik ter plaatste nog eens een kwartier wachten, omdat ze nog bezig was met de vorige klant. Ik stond al op het punt om gewoon weg te gaan toen ze de deur opendeed en me in haar kamer uitnodigde. Ik vroeg haar of we nu niet in tijdsdruk zouden komen voor haarvolgende afspraak, maar ze zei dat dat géén probleem was. Nadat ik gedouched had stond ik een minuut later al tegen het kruis en kon het spel beginnen. Diverse attributen kwamen aan bod, waaronder een voor mij nieuwe stalen balchute/stretcher met tientallen verstelbare imbusbusjes, due ze één voor één aandraaide. Sounding, electro, spike gloves, spitting, lust, nippelplay kwamen ook aan de beurt. Helaas was er géén tijd voor anaal meer.
De sessie was verder prima, zeker één van de betere, alleen vond ik het wel heel erg vervelend dat toen ik 5 minuten voor de tijd om was ik naakt naar de douche liep de volgende klant al zat te wachten. Ik ben niet verlegen dus groette de man vriendelijk en deed verder mijn ding.
Al met al heb door de te krappe afsprakenplanning en slechte discretie aan het bezoek een dubbel gevoel overgehouden.
 
Ik heb toch ook dezelfde gevoelens.
Is allemaal haastwerk. Ze verdienen er veel geld mee. En dat is de motivatie op den duur.niet het spelen op zich.
Ze stoppen je vol met poppers ed.en eerlijk gezegd zonder vindt ik er geen bal meer aan. Humm
 
Jaren geleden, toen ze nog meesteres Vanessa heette, heeft ze korte tijd in de Geleenstraat ontvangen. Toen heb ik haar een keer bezocht voor een korte sessie. Ik vond het weinig geïnspireerd en routineus.
 
Op de website van House of Dreams te Amersfoort vond ik deze meesteres. Ik nam contact op met dit privehuis, om een afspraak met meesteres Vernice te maken. Dat kon. Tijdstip afgesproken en ik naar Amersfoort. Eenmaal aangekomen moest ik ruim 20 minuten wachten. Toen verscheen er een meesteres. Zij nam mij mee naar haar kamer op de bovenste etage. De sessie was een fiasco. De meesteres had geen zin, was moe en prikkelbaar. Na de sessie ben ik naar huis gegaan. Thuis heb ik op de website gekeken van House of Dreams. Tot mijn stomme verbazing heb ik nooit een date gehad met meesteres Vernice. De meesteres waar ik mee op de kamer ben geweest had wel veel gelijkenissen met meesteres Vernice, maar ze was het niet. Lees dit bericht als een waarschuwing. House of Dreams in Amersfoort wil zoveel mogelijk geld binnen harken, maar dat zal mijn geld niet meer zijn.
 
Ik kan je verzekeren dat ze prima op de foto's lijkt, tenzij je een fles wodka achterover hebt geslagen, dan kan ik me voorstellen dat je de gelijkenis niet ziet.
 
Jaren geleden toen ze nog Meesteres Vanessa heette heb ik haar nog bezocht in Utrecht (je weet wel, die bootjes). Als eerste kennismaking was dat zeker niet slecht. Enkele leuke sessies mee gehad...
Maar daarna was het veel minder! Heeft me zelfs een keer laten stikken bij een hotel waar we een afspraak hadden... zonder zelfs maar haar excuses aan te bieden!
 
Volgens mij had jij een fles Wodka achter je kiezen, waardoor je de verschillen niet meer zag. Goed opletten vriend en minder drinken.
Ik heb haar onlangs nog gezien, ik was broodnuchter lette goed op en ze leek gewoon 1 op 1 op de foto's maar goed, jij ziet het anders, dat mag hoor.
Laten we het er maar op houden dat we van mening verschillen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Voetfetish
Ik heb haar onlangs nog gezien, ik was broodnuchter lette goed op en ze leek gewoon 1 op 1 op de foto's maar goed, jij ziet het anders, dat mag hoor.
Laten we het er maar op houden dat we van mening verschillen.
Los van het feit dat ze het is of niet (al ben ik benieuwd met wie hij dan wel een date had), is zij in de categorie vergane glorie. Er zit geen greintje passie meer in voor het meesteressenwerk. Ik kan mij nog heugen dat ze op Hookers destijds nog een flink legertje fanboys had dat kritische noot beantwoorde met goede 'recensies' en dreigementen in je mailbox. Ik kon dat matig hebben, waardoor ze een poosje van hookers is verdwenen. Op dat vlak heeft ze wellicht geleerd van haar fouten, maar dan nog is het niet meer op het niveau dat je voor deze prijs mag verwachten. Maar dat is mijn bescheiden mening
 
Jaren geleden toen ze nog Meesteres Vanessa heette heb ik haar nog bezocht in Utrecht (je weet wel, die bootjes). Als eerste kennismaking was dat zeker niet slecht. Enkele leuke sessies mee gehad...
Maar daarna was het veel minder! Heeft me zelfs een keer laten stikken bij een hotel waar we een afspraak hadden... zonder zelfs maar haar excuses aan te bieden!
in utrecht was het een topper , vaak geweest,altijd blij
 
Jaren geleden toen ze nog Meesteres Vanessa heette heb ik haar nog bezocht in Utrecht (je weet wel, die bootjes). Als eerste kennismaking was dat zeker niet slecht. Enkele leuke sessies mee gehad...
Maar daarna was het veel minder! Heeft me zelfs een keer laten stikken bij een hotel waar we een afspraak hadden... zonder zelfs maar haar excuses aan te bieden!
Mijn ervaring is identiek. Na een paar jaar sloeg de verveling toe. Pure geldklopperij. Veel fake recensies over haar.
 
Ben er verleden week weer geweest. Helaas heeft ze nog altijd de planning niet voor elkaar, en liet me ruim een half uur buiten wachten. Ik zat al in de auto om weg te rijden, toen ze me liet weten klaar te zijn. Ik twijfelde even wat ik zou doen, en besloot toch maar naar binnen te gaan. Nou, daar heb ik géén spijt van gehad. Ze heeft het meer dan goed gemaakt. Electro, sounding, uitgebreid anaal training, trading, edging, alles perfectie uitgevoerd. Alleen de VR bril vond ik matig, en zal ik volgende keer niet meer doen.

Ik vind ze er héél lekker uitzien. Ik val op vrouwen, niet op jonge meiden....
 
Staat ook gewoon bij haar advertenties, maar sommige sites tellen niet door, op kinky wel want daar moest een jaartal invullen en id foto mailen als adverteerder ook vanwege die minimum leeftijd van 21 jaar die ze daar hanteren. En dan kan de adverteerder later dat jaartal en dus leeftijd niet meer veranderen. Knap dat die toppers van wel eer het nog zo druk hebben en vaak vol of bijna volgeboekt zijn. Zie je ook bij Bulgaarse Cindy in de Geleenstraat en kinky Cristal voorheen Geleenstraat en nu in SM prive studios actief in omgeving Nijmegen.
 
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die via email gespamd worden over mogelijke dates met deze meesteres?
Dit overigens zonder ooit met haar afgesproken te hebben.
 
Vandaag wederom teleurgesteld door Vernice. Ze kreeg het ook nu weer niet voor elkaar de afspraak na te komen. Weer liet ze mij wachten, terwijl ik toch duidelijk van te voren had gezegd dat ik dat niet wilde (had daarna zelf ook nog afspraken) . Ben maar weggegaan. totaal 2,5 uur onderweg geweest. Ik ben er klaar mee. Ze heeft zelfs nog niet het fatsoen om sorry te zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan