Recensie Meesteres Vicky, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/meesteres-vicky-2.html
Totale kosten (in euro)
550
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het verdwijnen van Herrin Eva vond ik niet onmiddellijk mijn gading in het grote bos advertenties van Meesteressen en recensies. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan voor een bezoek aan Meesteres Vicky te Antwerpen. Vooral de uitstraling van haar gezicht deed me beslissen om te gaan. Via whatsapp contact genomen en vrij snel antwoord ontvangen op een heel correcte manier. Afgesproken voor een sessie van drie uur maar heb dit op het laatste ogenblik moeten wijzigen naar twee uur doordat er iets tussenkwam. Ook dat was geen probleem en werd snel bevestigd. Op het afgesproken tijdstip aangebeld op het gegeven adres en Meesteres Vicky opende de deur en ik moet zeggen, Meesteres Vicky is een zeer mooie verschijning met een fantastisch lichaam en inderdaad een mooi karaktervol gezicht. De foto's op Haar advertenties zijn zeer waarheidsgetrouw.

Dan heb ik iets meegemaakt die ik nog nooit op die manier heb voorgehad. Er was een voorgesprek waar echt, maar dan echt, tijd genomen werd om elkaar beter te leren kennen. Gewoonweg prachtig vond ik dat. Zij vertelde hoe Ze het spel speelt en beleeft en ik kon weergeven wat mijn favorieten en no go's waren. Daar werd telkens ook iets dieper op ingegaan zodat Ze kon inschatten wat het juist inhield voor mij. Chapeau daarvoor.

Daarna gingen we naar benden naar Haar dungeon. Niet super groot maar wel voorzien van alle ongemakken voor de slaafjes in spé. Ik had aangegeven dat een spel rond mannelijke vernedering, geen feminisatie of puppy play, mij het meest aansprak. Ben geen echte pijnslaaf maar het is steeds moeilijk persoonlijk in te schatten hoeveel pijn je kan verdragen. Je kan denken stoer te zijn maar in vergelijking met andere slaven gewoon een watje zijn haha. Meesteres Vicky had aangegeven dat Ze wel van het hardere werk houd en niet halfslachtig met een zweepje wil staan zwaaien 😊. Dus heeft Ze zich voortreffelijk gefocust op het mentale luik om dit slaafje aan te pakken.

Ik moet toegeven dat Ze me meerdere malen meer dan verrast en op het verkeerde spoor gezet heeft. Zonder te roepen of luid te schelden maar steeds op het juiste moment de woorden gebruikt die mijn mannelijkheid onderuit haalde. Gewoon een zaligheid om op die manier iemand te volgen en te aanbidden. Werkelijk alle troeven heeft ze gebruikt en ik moet zeggen dat dit het meeste intieme spel was die ik ooit heb mogen ervaren zonder dat Meesteres Vicky naakt ging. Van het ontvangen van Haar speeksel, het oplikken van Haar milkshake van Haar goddelijke benen, of Haar oksels likken, … het was gewoon een rollercoaster van emoties en soms angst dat je niet te ver ging als slaafje maar wel een zaligheid.

Ook het mij uitdagen door mij tentoon te stellen in ontbloot bovenlijf met opschriften en halsband aan Haar voordeur wat ik, gezien de ligging, totaal niet verwacht had, onderwijl smakelijk een citroen verorberend terwijl Ze me voorzag van het nodige subtiele commentaar getuigde van een groot inlevingsvermogen in mijn fantasieën.

Terug beneden in Haar dungeon had Ze nog een verrassing in petto. Er kwam een andere slaaf binnen die opdracht kreeg om Haar speeltjes te ordenen. Intussen ging zijn broek naar beneden en werd ik gesommeerd om zijn mooi exemplaar in de mond te nemen en te verwennen. Daarbij kwam Meesteres Vicky even polsen als ik het lekker vond met een grijnslachje wat de vernedering compleet maakt als je daar op je knieën met een lul in je mond zit.

Daarna het bed op waarbij Meesteres Vicky op mijn lichaam en gezicht ging zitten terwijl de andere slaaf mij mocht pijpen. Meer kan je toch niet wensen als slaafje en speelden de emoties hoog op. Na een tijdje nam Meesteres Vicky zelf het initiatief in handen om mijn penis onder handen te nemen met Haar vaardige handen. Door de opgebouwde spanning en zenuwen kwam het uiteindelijk niet tot een lozing hoewel ik er constant dicht bij was. Moet wel zeggen dat Meesteres Vicky mij verder bleef bespelen en er een erezaak van maakte om mij te laten komen. Tot ik zelf aangaf dat het niet zou lukken. Wat ik tof vond is dat Meesteres Vicky het spel daarna niet abrupt stopte maar ik Haar mocht volgen on all fours naar Haar troon en nog verder Haar mooie en lieftallige voeten mocht verwennen tot het terug aantrekken van Haar laarzen. Dit was een mooi einde van het spel waarbij de speeltijd meer dan gerespecteerd werd en ik met een gelukzalige glimlach het pand kon verlaten.

En eigenlijk was het spel nog niet ten einde want ik moest mijn hemd hoog dichtknopen daar ik nog steeds de geschreven opmerkingen op mijn borst en het gestolde zwarte kaarsvet kon zien en dus moest bedekken. Toch heb je het gevoel dat de voorbijkomende mensen kunnen zien wat je net ondergaan hebt en voel je je toch weer klein en ongemakkelijk. Thuisgekomen nog even werk om alles onder de douche eraf te wrijven. Zo blijf je wel herinnerd worden aan je bezoek met Meesteres Vicky.

Als ik één kleine tip zou mogen geven is om op de locatie toch wat klein sanitair te voorzien om je te op te frissen voor en na het spel. Denk dat voor sommige slaven dit wel wenselijk is. Mijn bezoek was een meevaller en ik heb er ten volle van genoten. Er zijn hier wel wat opmerkingen over de prijs en die is inderdaad fors, daarom heb ik ook gekozen voor een iets langere sessie omdat de prijs per uur wat gunstiger wordt. Dit heeft het voordeel dat je echt wel de tijd hebt en Meesteres Vicky Haar kunde dan ook helemaal kan laten gelden. Op deze manier komt Ze het best tot Haar recht denk ik. Je krijgt er ook veel voor terug dus uiteindelijk vond ik het persoonlijk zijn prijs waard. Een herhaal bezoek zit er zeker en vast. Ik denk wel dat Ze nog meer geniet van een hardere aanpak van de slaafjes en misschien, heel misschien, laat ik de volgende keer Haar sadistische kant uitleven en zie ik opnieuw een heel andere Meesteres Vicky (zeg ik nu allemaal heel stoer haha)
 
Hallo
Ik had het genoegen om twee keer een fotosessie te doen met Meesteres Vicky. Eind maart 2023 en nu in augustus.
Haar gezellige kelderstudio werd ondertussen gerenoveerd.
 
Beste allemaal , was gisteren bij Meesteres Vicky in antwerpen , voor melk sessie met elctro en anaal machteloosheid en veel poppers , kan jullie zeggen dat de Meesteres een echt schoonheid is streng maar rechtvaardig , ze weet wat ze doet en hou altijd rekening met je grenzen , volgende week ga ik weer naar haar toe als aan mij leg ga ik nooit meer naar andere Meesteres want je kan voor alle wensen terecht bij deze Meesteres , super bedankt Meesteres voor de super sessie tot snel
 
Na een hele tijd uit de BDSM scene geweest te zijn, een sessie bij Meesteres Vicky geboekt en slechts een woord WAOW. Discreet, respectvol en een echte Meesteres en niet zomaar iemand die aan bdsm doet. Ze nam voldoende de tijd voor het initieel intake gesprek en stelde me onmiddellijk op mijn gemak.

Na het intake gesprek afgedaald in de kerker, die volledig is ingericht om elke slaaf te bekoren. Tijdens de eerste sessie anal play, breath play, en servitude mogen ervaren. Breath play is niet mijn sterkste punt als sub, maar ze had op elk moment aandacht voor hoe de scene evolueerde en hoe ik er op reageerde en greep ook op tijd in (waarvoor dankt)

Ook na de scene nam Meesteres Vicky rustig haar tijd voor het out take gesprek. Redelijk uitzonderlijk en ook heel hard werd geapprecieerd.

Na de eerste sessie was het mij onmiddellijk duidelijk dat Ze een heel professionele Meesteres is en heb ondertussen al een aantal sessies met Haar mogen ervaren en nog nooit op geen enkel moment ontgoocheld geweest in tegendeel zelfs. Haar spectrum is enorm breed van harde pain georiënteerde sessies tot mentaal intense sessies, van feminization tot golden shower.

En snap ook het gekrakeel over prijzen niet goed in deze chat niet echt Meesteres Vicky is haar tarief meer dan waard en diamanten kosten nu eenmaal meer dan geslepen glas 😊
 
Vroeger was het de bedoeling dat klanten terug kwamen , nu is het eerder 1 keer voor al wie erin trapt, dat kunnen ze lang volhouden hoor, en dan verkassen ze weer. BDSM Triestig gesteld in Belgie , heeft er iemand een topadresje voor me?
Vroeger was het de bedoeling dat klanten terug kwamen , nu is het eerder 1 keer voor al wie erin trapt, dat kunnen ze lang volhouden hoor, en dan verkassen ze weer. BDSM Triestig gesteld in Belgie , heeft er iemand een topadresje voor me?
MISS Poison van België is echt top ze is echt anders dan andere !
Ze heeft wel liever vaste subs en houd ook van het andere werk als je binnen komt ben je geen nummer en geeft ze jouw de volledige aandacht en kijkt zeker niet op de de minuut !!

Echt een aanrander Miss Poison
 

Bijlagen

  • 20231120_213105.jpg
    20231120_213105.jpg
    134,7 KB · Weergaven: 60
  • 20231120_212701.jpg
    20231120_212701.jpg
    564,6 KB · Weergaven: 60
  • 20231120_212734.jpg
    20231120_212734.jpg
    99,2 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Jarenlang fantaseerde ik om eens deel te nemen aan een SM sessie. Op het internet kwam ik meesteres Vicky uit Antwerpen tegen. Haar meesterlijke blik overtuigde mij om de eerste stap te zetten. Ik stuurde haar een bericht en stelde mij wat ongemakkelijk voor. Ik vertelde haar dat ik geen enkele ervaring had in de wereld van SM… Vrij kort na mijn vraag kreeg ik een geruststellend antwoord van haar, waarop ze mij vroeg naar mijn Do's en Dont's. Vrij snel daarna heb ik een afspraak met haar geboekt.

Toen ik aankwam en haar, meesteres Vicky, voor de eerste maal zag, kreeg ik kippenvel. Ze zag er indrukwekkend uit in haar uniform en boots net zoals op haar foto's. Ze begon met een intake gesprek wat ik heel prettig vond. Ik kon nog eens te praten over hoe ik precies de stap had gezet naar de wereld van BDSM en overliep graag nog eens mijn wensen. Ze gaf mij uitvoerig verdere uitleg over de resem mogelijkheden en besprak ook de mogelijkheden die niet op mijn Do's en Dont's stonden. Dit was voor mij de eerste stap naar mijn overgave in haar wereld en Ik wist dat ik met haar de goede keuze had begaan.

Na de intake zijn we haar kerker afgedaald en begon mijn avontuur … Meesteres Vicky heeft echt heel veel materiaal waaronder een hels arsenaal aan zwepen. Tijdens deze eerste sessie werd ik vast geboeid aan de muur en toonde ze me de eerste zweep. Ze vertelde mij trots de benaming van de eerste zweep, de flogger, en toen kwamen er nog veel meer … de bull whip, de snake tail, …

Ze vroeg mij een score van 0 tot 10 te geven betreffende hoe pijnlijk ik de zweepslag vond zodat ze kon stoppen wanneer het te hard voor mij zou worden. Zo schatte ze ook tijdens deze initiatie mijn pijngrens in voor de toekomstige sessies..

Een anekdote, ze wist dat ik als hobby een Japanse vechtsport deed. Op dit gegeven heeft meesteres Vicky prachtig ingespeeld. Ik moest in het Japans tellen van 1 tot 10 toen ze mijn edele delen op een meesterlijke manier in aanraking bracht met één van haar zwepen. Ik moet u zeggen, van 1 tot 10 tellen in het Japans is niet zo moeilijk, maar ik raakte ietwat verward en de tel kwijt toen ik dit plots achterstevoren moest doen … ach wat wil je als zo'n enthousiaste meesteres met een mooie grijns naar je ballen mikt. Ik werd toen mooi op mijn plaats gezet … niet enkel fysiek pakt ze je aan maar ook mentaal.

Het was fantastisch… de intake … het voorspel … de uitdaging … de nabeschouwing. Ze kijkt echt niet op haar klok en neemt je mee in haar wereld en laat je gedurende een zekere tijd niet los.

Na de sessie nam ze nog grondig de tijd om na te praten en verdere objectieven te bespreken voor de volgende aflevering … Dank je wel Meesteres Vicky. Ik kom zeker terug.
 
Ik ben inderdaad nieuw hier in het forum maar eveneens nieuw in de wereld van het bezoeken van een SM Meesteres zoals je hierboven kan lezen. Wil gewoon mijn ervaring die ik heb als rookie delen voor mensen die ook graag de stap zouden zetten. Ik kan alleen maar zeggen dat de sessie voor mij positief is verlopen en ik zeker terug zal gaan.
 
Jarenlang fantaseerde ik om eens deel te nemen aan een SM sessie. Op het internet kwam ik meesteres Vicky uit Antwerpen tegen. Haar meesterlijke blik overtuigde mij om de eerste stap te zetten. Ik stuurde haar een bericht en stelde mij wat ongemakkelijk voor. Ik vertelde haar dat ik geen enkele ervaring had in de wereld van SM… Vrij kort na mijn vraag kreeg ik een geruststellend antwoord van haar, waarop ze mij vroeg naar mijn Do's en Dont's. Vrij snel daarna heb ik een afspraak met haar geboekt.

Toen ik aankwam en haar, meesteres Vicky, voor de eerste maal zag, kreeg ik kippenvel. Ze zag er indrukwekkend uit in haar uniform en boots net zoals op haar foto's. Ze begon met een intake gesprek wat ik heel prettig vond. Ik kon nog eens te praten over hoe ik precies de stap had gezet naar de wereld van BDSM en overliep graag nog eens mijn wensen. Ze gaf mij uitvoerig verdere uitleg over de resem mogelijkheden en besprak ook de mogelijkheden die niet op mijn Do's en Dont's stonden. Dit was voor mij de eerste stap naar mijn overgave in haar wereld en Ik wist dat ik met haar de goede keuze had begaan.

Na de intake zijn we haar kerker afgedaald en begon mijn avontuur … Meesteres Vicky heeft echt heel veel materiaal waaronder een hels arsenaal aan zwepen. Tijdens deze eerste sessie werd ik vast geboeid aan de muur en toonde ze me de eerste zweep. Ze vertelde mij trots de benaming van de eerste zweep, de flogger, en toen kwamen er nog veel meer … de bull whip, de snake tail, …

Ze vroeg mij een score van 0 tot 10 te geven betreffende hoe pijnlijk ik de zweepslag vond zodat ze kon stoppen wanneer het te hard voor mij zou worden. Zo schatte ze ook tijdens deze initiatie mijn pijngrens in voor de toekomstige sessies..

Een anekdote, ze wist dat ik als hobby een Japanse vechtsport deed. Op dit gegeven heeft meesteres Vicky prachtig ingespeeld. Ik moest in het Japans tellen van 1 tot 10 toen ze mijn edele delen op een meesterlijke manier in aanraking bracht met één van haar zwepen. Ik moet u zeggen, van 1 tot 10 tellen in het Japans is niet zo moeilijk, maar ik raakte ietwat verward en de tel kwijt toen ik dit plots achterstevoren moest doen … ach wat wil je als zo'n enthousiaste meesteres met een mooie grijns naar je ballen mikt. Ik werd toen mooi op mijn plaats gezet … niet enkel fysiek pakt ze je aan maar ook mentaal.

Het was fantastisch… de intake … het voorspel … de uitdaging … de nabeschouwing. Ze kijkt echt niet op haar klok en neemt je mee in haar wereld en laat je gedurende een zekere tijd niet los.

Na de sessie nam ze nog grondig de tijd om na te praten en verdere objectieven te bespreken voor de volgende aflevering … Dank je wel Meesteres Vicky. Ik kom zeker terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan