Recensie Megan en Sandy, sixsens Vaals 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
161
27/08/21
119
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Megan had mij tijdens de eerste sessie al lekker verwend, maar toen ik het over haar vriendin Sandy had, de bekende vraagjes , iedereen weet dat, kwam er een antwoord op mijn vraag. Doen jullie ook trio's en wat gebeurd er dan in de kamer...
We gingen er Sandy bijhalen en gingen naar de kamer, ik had het voorstel dat beide dames elkaar zouden verwennen en daarna mij...
Superheet likten en kusten de dames zich af en begonnen daarna mij te verwennen, ik heb deze nog maar 1 keer meegemaakt in GT, maar deze overtrof toch alles, ik heb hier nog veel te vertellen, maar helaas de rest zal je zelf moeten meemaken, alvast was deze een van de mooiste superdaten die ik al meegemaakt heb...Voor de liefhebbers, ze zijn er nog tot eind september, had ik verstaan..
 
Laatst bewerkt:
Hallo, het zijn dus 2 Hongaarse meisjes, ze zijn bijna altijd samen en zaten veel in de hoek aan de bar of alleen onderaan, net waar de discobar altijd staat beneden, Megan is zwartharig, heeft normaal figuurtje, en draagt veel een roos outfitje of een wit outfitje, kleine borstjes en Sandy is iets slanker en heeft een donker rood haar en is iets slanker, ze heeft meestal een top kleedje met zwarte string aan, beiden zijn a cups, als je echt een afspraak met ze wil ...pm
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan