WHEM Meghan, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meerdere ervaringen misschien zit op het puntje van me stoel, wacht alleen op het laatste zetje.

Geen ervaring wel gesproken. Ze kwam wel eerlijk over toen ik naar de prijzen voeg pzc en anaal is extra bij 30 1 ronde en bij uur max 2 ze zei uitzichzelf dat ze wel zoende maar niet tz dus dat vond ik wel eerlijk meestal zeggen ze ja maar doen ze het niet. Dus dat was voor mij eigenlijk de showstopper. Ik comuniceerde met haar in spaans
 
Ben er geweest. Niet de dame van de foto's. Eerste keer was 5 jaar terug ergens in Noord Holland. Toen was ze nog 50 euro per half uur. Zaten zoveel dames in dat huis dat er geen kamer vrij was en ik haar in de badkamer genomen heb.

Nu vijf jaar verder heeft ze een kind er bij, de nodige kilo's aan kont en tieten en enorme striemen als gevolg van de zwangerschap die ze in de tussentijd heeft gehad.

Ging af op de foto's en koppie, zij is het absoluut niet. Afrader .
 
Ben er geweest. Niet de dame van de foto's. Eerste keer was 5 jaar terug ergens in Noord Holland. Toen was ze nog 50 euro per half uur. Zaten zoveel dames in dat huis dat er geen kamer vrij was en ik haar in de badkamer genomen heb.

Nu vijf jaar verder heeft ze een kind er bij, de nodige kilo's aan kont en tieten en enorme striemen als gevolg van de zwangerschap die ze in de tussentijd heeft gehad.

Ging af op de foto's en koppie, zij is het absoluut niet. Afrader .
Wanneer ben je voor het laatst geweest?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan