Recensie Meimei, Rotterdam (voorheen Amsterdam, Delft, Haarlem) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stille getuige

Vaste klant
Forumpionier
107
09/07/21
86
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/8641236-meimei
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Bijzondere ervaring.
Ik had Meimei al eerder gespot maar had altijd zoiets nah iets te oud en leeftijd zal wel overdreven zijn.
Maar ze adverteert al een tijdje en dacht bij mezelf hoe slecht kan het zijn.
Eén ding weet je alvast zeker je krijgt een Chinese.

En had wel zin in een ritje, ben altijd benieuwd waar ik uitkom.
Dichtbij de cruiseterminal dus. Mijn navigatie had problemen met de even nummers hoewel de gebouwen er al tijden staan.
Gelukkig hebben we nog een smartphone en die dingen zijn best slim ;)
Even zoeken bij binnenkomst want was niet echt duidelijk waar ik moest zijn. Je hoeft niet langs de receptie.

Amper binnen en Meimei begint je uit te kleden. Eigenlijk wel slim want daar sta je dan in je blootje voor ze om geld vraagt.
Tijdens dat uitkleed partijtje zei ze steeds pipi/pepe maar bleek dus paypay te zijn want na het uitkleden moest er toch eerst geld op tafel komen.
Afgesproken voor een half uur en dat liep uit naar 1 uur 15 minuten.
Tel er maar 10 jaar bij maar ze is het wel en foto's zijn erg gelijkend. Make-up en getemperd licht doet veel he.
Eerste Chinese die ik zie met een gladgeschoren kutje.
Ze begon met pijpen en dat is goed to zeer goed te noemen. Ze is zeer bedreven in je lul helemaal in haar mond te nemen om hem dan te beroeren met haar tong, binnensmonds dus.

Ze vraagt regelmatig hoe en wat je wil, geen gemopper zoals bij de jonkies.
Om eerlijk te zijn denk ik dat de oudere zich in wat bochten moeten wringen om te kunnen concurreren met de jonge Chinese dames.
Dat deed mij deels besluiten om toch is een iets oudere op te zoeken.

Van pijpen ging ze over in kontlikken hoewel ik daar niet om gevraagd had en laat ik dat nou net lekker vinden.
Oh ja bij het pijpen leidde ze mijn hand naar haar kutje.
Ze heeft trouwens eerst even snel gedoucht.
Tongzoenen was vanzelfsprekend en goed te noemen. Bij een jonge dame windt dat toch meer op maar ja wat is dat is he.
Over naar intiem. Wat moet ik daarvan zeggen hier heb jezelf meer de regie in.
Ze lag er iig niet bij als een zak meel. Deed lekker mee, kreunde niet overdreven waardoor het leek alsof ze er ook van genoot.
M'n sapje inside gedoneerd.

Half uurtje om.
Gedoucht en op bed gaan zitten met de bedoeling me aan te kleden.
Maar ze pakte twee glazen en kreeg rode wijn. Samen hebben we een halve fles opgedronken maar toen moest ik het toch echt afwijzen want moest nog rijden.
Tijdens het genot van een wijntje kreeg ik telkens chips in mijn mond gestopt.
De ontvangst begon trouwens met zich in de vertaalapp te excuseren voor de taal.
Ze spreekt geen letter Engels.
En hoewel ik uit ervaring weet dat sommige Aziatische talen lastig te vertalen zijn verbaasde ik me erover hoe vlotjes dit gaat met Chinees op een paar haperingen na die je kunt oplossen door anders te formuleren, iets waar Meimei goed in bedreven was.
Van alle Chinese dames heb ik gek genoeg nog nooit zo'n goed gesprek gehad dan met Meimei ondanks de vertaalapp. Scheelt natuurlijk dat ze de tijd er voor nam en er geduld voor had.
Ik zal je de details besparen want verhaal is al lang genoeg.
Ze zei vaak gracias en de meeste van ons weten wel dat dat "klootzak" betekent in het Nederlands, toch? :D
Dus maar is gevraagd hoe dat zit met al die Chinezen die Spaans spreken. Blijkt dus makkelijker te zijn om binnen te geraken dan Nederland/Belgie en Lancy, Lancy geen idee welk land er bedoeld wordt.
Toen confronteerde ik haar met haar profielfoto op whatsapp en die is hilarisch, daarop staat een foto van twee meisjes, ik dacht dat zijn haar kinderen of dochter en kleindochter hoewel het een beetje vreemd is om dat op een account te zetten waarmee je op kinky adverteert.
Toch zou ik er niet van staan kijken dat ook dat een deel van de tactiek is namelijk vertrouwen wekken.
Ok ik liet haar dus haar eigen profielfoto zien. Antwoordde ze "oh je dochter lijkt wel erg op een Chinese:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:!!" ik lag in een bult van het lachen en zei ook.
Zodoende was het zo gezellig dat het uitgelopen is tot een uur en een kwartier. Intussen bleef ze m'n lul maar vervelen maar had geen zin in een 2de ronde.
Ik kreeg ook nog het advies mee om bij andere meisjes altijd een condoom te gebruiken.o_O
 
De reden dat een Chinees Spaans spreekt kan ik je wel vertellen. In Spanje zijn er veel Chinesen actief in deze business.
60 euro voor een uur en goede service.
De dames verschillen erg en er zijn erg mooie jonge dames bij, die echt heel leuk spontaan en prettig in de omgang zijn.
Er is volgens mij een groep die in heeft ontdekt dat ze zelfs met oude dames 2.5 keer zoveel kunnen verdienen in Nederland.

Voor diegenen die over mensen handel beginnen ik denk niet dat dat het geval is gezien hoe de dames zich gedragen. In Spanje zijn er erg lage prijzen. In de rustige uren kun je ook in officiele bordelen terecht voor 60 euro per uur. Ik heb ook mooie Africaanse dame gedate voor 80 euro per uur (en buiten het werk gratis omdat we het erg goed met elkaar konden vinden).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan