Recensie Meisjes van bij ons, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ben ik geweest naar de gangbang "Meisjes van bij ons".

Na 25 minuten rijden, ben ik aangekomen op 12u10. Dan eerst de HIV-test.

Test OK, mag betalen en binnen de kleedkamer naast de receptie, op de gelijkvloer.

De party is boven, in de grote zaal, met de bar langs de linkse muur, twee ronde bedden in het midden, en sofas langs de rechtse muur, met rokerzaal aan het eind. In de keuken waren er sandwiches en hot-dogs, plus enkele cakes.

De party begon rond 12u30, met Gaêlle en Black Lola (2 Milfs van 35-40?) op een ronde bed, Cindy (blonde Milf van ± 40 j.o.) op de tweede ronde bed, en Carmen Joy (± 28 - 32 ?) in een sofa.

Cindy was een van de deelnemers in de Koleblomme met Yuliette. De andere drie kende ik nog niet.

Het was niet druk: in het begin waren er 17 mannen. Later, na de eerste vertrokken, en nieuwe aangekomen, waren er max 25 mannen aanwezig rond de 4 meisjes.

Van Gaêlle en Black Lola, weet ik niet juist wie is wie. En van de twee (Black Lola?) squirtte vaak, gebruikte een vibreur op haar clit, terwijl man achter man neukten haar in haar kontje met condoom. De andere (Gaêlle) is een grote vrouw.

Mijn voorkeur was Cindy. Na een leuke pijpbeurt ZC, was ik 2de en kon ik haar neuken ZC in missionaris. Later, na nog een pijpbeurt ZC, kon ik haar ZC doggy-style neuken.

Later was er vrije plaats achter Black Lola, en ik kon haar kontje MC neuken.

Rond 14u45 ben ik vertrokken. (Van de bom-bom-bom muziek was ik beu.)

50 minuten rijden H/T, redelijk lunch, twee pijpbeurten ZC, 2 neukbeurten ZC en een anaal MC, tegen 150 €.

Herhalingsgevaar gegarandeerd.

-----

E3AFA86D-87E5-480F-ACB0-0746D0EFD539.jpg
 
Vandaag ben ik geweest naar de gangbang "Meisjes van bij ons".

Na 25 minuten rijden, ben ik aangekomen op 12u10. Dan eerst de HIV-test.

Test OK, mag betalen en binnen de kleedkamer naast de receptie, op de gelijkvloer.

De party is boven, in de grote zaal, met de bar langs de linkse muur, twee ronde bedden in het midden, en sofas langs de rechtse muur, met rokerzaal aan het eind. In de keuken waren er sandwiches en hot-dogs, plus enkele cakes.

De party begon rond 12u30, met Gaêlle en Black Lola (2 Milfs van 35-40?) op een ronde bed, Cindy (blonde Milf van ± 40 j.o.) op de tweede ronde bed, en Carmen Joy (± 28 - 32 ?) in een sofa.

Cindy was een van de deelnemers in de Koleblomme met Yuliette. De andere drie kende ik nog niet.

Het was niet druk: in het begin waren er 17 mannen. Later, na de eerste vertrokken, en nieuwe aangekomen, waren er max 25 mannen aanwezig rond de 4 meisjes.

Van Gaêlle en Black Lola, weet ik niet juist wie is wie. En van de twee (Black Lola?) squirtte vaak, gebruikte een vibreur op haar clit, terwijl man achter man neukten haar in haar kontje met condoom. De andere (Gaêlle) is een grote vrouw.

Mijn voorkeur was Cindy. Na een leuke pijpbeurt ZC, was ik 2de en kon ik haar neuken ZC in missionaris. Later, na nog een pijpbeurt ZC, kon ik haar ZC doggy-style neuken.

Later was er vrije plaats achter Black Lola, en ik kon haar kontje MC neuken.

Rond 14u45 ben ik vertrokken. (Van de bom-bom-bom muziek was ik beu.)

50 minuten rijden H/T, redelijk lunch, twee pijpbeurten ZC, 2 neukbeurten ZC en een anaal MC, tegen 150 €.

Herhalingsgevaar gegarandeerd.

-----

Bekijk bijlage 171179
Zonder condoom is dat niet gevaarlijke voor hiv test moet je toch zes maanden wachten
 
Zonder condoom is dat niet gevaarlijke voor hiv test moet je toch zes maanden wachten

@Weergave , ... de test technologie heeft serieus geevolueerd.

Vandaag, eist een HIV-test slechts twee minuten om de antwoord te geven : ofwel bent u negatief, ofwel bent u positief.

Zo, als u naar een bare-sex party gaat met HIV-testen aan de inkomst, dan weet u dat al de deenemers negatief zijn.

Over de laatste 3 jaren, in België, Nederland en Duitsland zijn er meer en meer bare-sex parties met HIV-test aan de inkom.

"So far, so good !"

😛
 
@Weergave , ... de test technologie heeft serieus geevolueerd.

Vandaag, eist een HIV-test slechts twee minuten om de antwoord te geven : ofwel bent u negatief, ofwel bent u positief.

Zo, als u naar een bare-sex party gaat met HIV-testen aan de inkomst, dan weet u dat al de deenemers negatief zijn.

Over de laatste 3 jaren, in België, Nederland en Duitsland zijn er meer en meer bare-sex parties met HIV-test aan de inkom.

"So far, so good !"

😛
Meen je dit nu? HIV heeft no altijd een incubatietijd van 3 maanden. Dat is niet veranderd. Als je vandaag negatief test, wil dat zeggen dat je 3 maand geleden geen HIV had. Het zegt niets over vandaag. En wat met de andere soa's die niet getest worden? En de deelnemers van die feestjes gaan echt niet iedereen inlichten als ze iets hebben opgelopen. Nog zo een nadeel.
Ik blijf het uiterst gevaarlijk vinden.
Op negatieve commentaren die hier ongetwijfeld gaan volgen ga ik niet reageren. Wil hier geen tijd en energie insteken. We gaan elkaar waarschijnlijk toch niet kunnen overtuigen, maar wou toch even een andere kant laten horen.
 
Ik heb zonder vooral met Gaelle en black Lola gedaan. Het was heerlijk.
Maar ik ken ook de risico's.
En ik neuk zelden zonder met de andere meiden op elk party.
Het is ook een spécial event om naar toe te kijken. MOOI herinnering ! 😁 Ik kan alleen iedereen aanraden. : test uzelf regelmatg !
 
Meen je dit nu? HIV heeft no altijd een incubatietijd van 3 maanden. Dat is niet veranderd. Als je vandaag negatief test, wil dat zeggen dat je 3 maand geleden geen HIV had. Het zegt niets over vandaag. En wat met de andere soa's die niet getest worden? En de deelnemers van die feestjes gaan echt niet iedereen inlichten als ze iets hebben opgelopen. Nog zo een nadeel.
Ik blijf het uiterst gevaarlijk vinden.
Op negatieve commentaren die hier ongetwijfeld gaan volgen ga ik niet reageren. Wil hier geen tijd en energie insteken. We gaan elkaar waarschijnlijk toch niet kunnen overtuigen, maar wou toch even een andere kant laten horen.
Nee hoor, ieder maakt zijn eigen keuzes.
Ik doe het ook niet. Ga nooit naar bare parties. Neem het risico gewoon niet.
Zo snap ik ook die gasten niet die stiekem proberen zonder.

Maar een ieder die wel gaat naar bare parties, is ook prima. Leven en laten leven.
 
Ik reageerde hier niet op de bare feestjes, daarin maakt ieder zijn eigen keuze rekening houdend met de risico's. Maar uit zijn verklaring bleek: We zijn getest dus veilig en dat wilde ik wel even weerleggen.
 
Veel mensen gaan naar beide partijen. (ook sommige vrouwen) Ik denk dus dat geen enkel feestje 100% veilig is.

Dit evenement bestaat al heel lang in Duitsland. Tempation is groter dan het gevaar
Laten we zo vaak mogelijk testen. Maar wie zal erover nadenken?

Voor mij is dit soort GB niet de moeite waard om te herhalen.
 
Ik reageerde hier niet op de bare feestjes, daarin maakt ieder zijn eigen keuze rekening houdend met de risico's. Maar uit zijn verklaring bleek: We zijn getest dus veilig en dat wilde ik wel even weerleggen.
Is het niet zo dat wanneer je negatief test bij zo'n zelftest, mocht je toch besmet zijn, je een dermate lage besmetting hebt dat je dan ook geen viral load in je T-cellen en dus bloed of zaad hebt, en dus anderen niet kan besmetten?

Ik vraag me af of er statistieken bestaan, officieel dan wel officieus, van mensen die dit soort bare parties frequenteren en iets oplopen. Zeker van de dames die deelnemen en op affiches staan zouden er toch data moeten bestaan van de besmettingspercentages per SOA.

Nu dat lijkt me laag te zijn als dit soort feesten vanuit Duitsland naar hier komt overgewaaid. Mochten er veel besmettingen zijn, dan zou dit toch geen lang leven beschoren zijn. Ik zie ook vaak dames uit Duitsland als deelneemster op feestjes hier, zoals Catalayha en Spermarie. Dames die ook aan GGG-films en consorten meedoen. Lijkt mij dat er dus zeker door hen uitvoeriger wordt getest bij hun huisarts of dergelijke dan enkel en alleen op parties met sneltest.

Vorig jaar Yuliette vs Bianca DD op affiche gezien maar helaas niet kunnen gaan. Uiteindelijk 1x geweest hier. Ik zag dat die dames maanden later nog steeds meedoen met dit soort feestjes. Dan ga ik intuïtief uit van tientallen mannen bare te hebben geneukt op wekelijkse basis en honderden op maandelijkse basis. Als ze dan nog steeds meedoen, komt mij de besmettingsgraad als zeer laag over. Maar ik blijf skeptisch en dus benieuwd hoe andere deelnemers dit ervaren... en of ze ook eerlijke durven verhalen van besmettingen met wat/wanneer, hier kan het anoniem.
 
Laatst bewerkt:
Is het niet zo dat wanneer je negatief test bij zo'n zelftest, mocht je toch besmet zijn, je een dermate lage besmetting hebt dat je dan ook geen viral load in je T-cellen en dus bloed of zaad hebt, en dus anderen niet kan besmetten?

Ik vraag me af of er statistieken bestaan, officieel dan wel officieus, van mensen die dit soort bare parties frequenteren en iets oplopen. Zeker van de dames die deelnemen en op affiches staan zouden er toch data moeten bestaan van de besmettingspercentages per SOA.

Nu dat lijkt me laag te zijn als dit soort feesten vanuit Duitsland naar hier komt overgewaaid. Mochten er veel besmettingen zijn, dan zou dit toch geen lang leven beschoren zijn. Ik zie ook vaak dames uit Duitsland als deelneemster op feestjes hier, zoals Catalayha en Spermarie. Dames die ook aan GGG-films en consorten meedoen. Lijkt mij dat er dus zeker door hen uitvoeriger wordt getest bij hun huisarts of dergelijke dan enkel en alleen op parties met sneltest.

Vorig jaar Yuliette vs Bianca DD op affiche gezien maar helaas niet kunnen gaan. Uiteindelijk 1x geweest hier. Ik zag dat die dames maanden later nog steeds meedoen met dit soort feestjes. Dan ga ik intuïtief uit van tientallen mannen bare te hebben geneukt op wekelijkse basis en honderden op maandelijkse basis. Als ze dan nog steeds meedoen, komt mij de besmettingsgraad als zeer laag over. Maar ik blijf skeptisch en dus benieuwd hoe andere deelnemers dit ervaren... en of ze ook eerlijke durven verhalen van besmettingen met wat/wanneer, hier kan het anoniem.
De pers is er momenteel vol van. Ook vorige week nog bij DE TAFEL VAN GERT.Er is een echte ontploffing van SOA's en het slechte nieuws is dat vele SOA's vandaag resistent geworden zijn aan diverse antibiotica. Maar nu iedereen weet dat je niet meer dood gaat van AIDS , denkt iedereen safe te zijn voor alle soorten SOA's .Daar ga je ook niet van dood maar sommige SOA'S kunnen u leven echt verpesten en dan lezen we nergens over een andere doder , genaamd Hepathitis C .Maar nogmaals iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt en denken dat die meisjes niets oplopen dat is gewoon de mannen die geloven dat het zo is om met een bang hartje terug naar moeder de vrouw terug te keren.
 
Ik ga alleen naar safe sex party's. Ik had tot nu toe nog nooit gehoord van een HIV test. Ik zou het tof vinden moesten ze die doen, ook voor een safe party.
Spijtig dat er geen snelle SOA test bestaat.
 
En wat is de meerwaarde dan van een compleet onbetrouwbare test?
Dat is wat kort door de bocht, betrouwbaarheid hangt af van de test en de afnemer. Zelfs de GGD biedt een aanvullende sneltest aan voor wie niet het geduld heeft om de uitslag van hun labtest af te wachten. En vergis je niet, wie maandelijks een sneltest ondergaat op locaties waar ieder ander ook maandelijks een sneltest ondergaat is op dat gebied hoe dan ook beter af dan dat er jaren op rij nooit wordt getest of enkel halfjaarlijks bij de GGD. En geloof het of niet maar toen ik richting mijn contacten ooit een chlamydia melding deed was er niet een die dat een (tussentijds) bezoekje aan de arts waard vond variërend van "we hadden enkel orale sex", en "ik heb geen klachten" tot "dat zien we dan over een paar maanden wel bij mijn halfjaarlijkse ggd test". Dan ook de GGD maar verwerpen omdat er tussen die halfjaarlijkse bezoekjes iets opgelopen kan worden en dat dus ook niets zegt? Heb zelf tussen GGD test en testresultaat wel eens meer dan 25 man gepijpt. Het blijft hoe dan ook een momentopname en hoe meer van die momentopnames er zijn hoe veiliger.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan