mrlovalova
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/awaken-all-your-desires.html#
- Totale kosten (in euro)
- 200
Vandaag langs geweest bij Mel, ontvangt in een proper app te marke, afspreken ging redelijk vlot via WA.
Eenmaal aangekomen opende deze schone. Haar looks zijn top, mooier dan op haar adv zelfs. Helaas viel de service tegen. Ik betaalde 200 voor 1uur met pzc. Het pijpen was zeer ééntonig, na wat gefriemel aan mn soldaat overgegaan tot doggy waarin ze zich zodaning plaatste dat je zeker niet te diep zou gaan, kussen mocht niet, Massage had ze geen zin in, want ze was vermoeid van de fitness... dus na 30 minuten stond ik terug op straat, een 2e maal seks mocht eventueel wel, maar veel zin in nog zo een eentonig rondje had ik niet...weer een illusie armer.
Eenmaal aangekomen opende deze schone. Haar looks zijn top, mooier dan op haar adv zelfs. Helaas viel de service tegen. Ik betaalde 200 voor 1uur met pzc. Het pijpen was zeer ééntonig, na wat gefriemel aan mn soldaat overgegaan tot doggy waarin ze zich zodaning plaatste dat je zeker niet te diep zou gaan, kussen mocht niet, Massage had ze geen zin in, want ze was vermoeid van de fitness... dus na 30 minuten stond ik terug op straat, een 2e maal seks mocht eventueel wel, maar veel zin in nog zo een eentonig rondje had ik niet...weer een illusie armer.