WHEM Mel, Rottevalle/Drachten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
afgelopen week nog bij haar geweest. wat mij vooral aansprak was het pzc en dat zij tot het eind doorgaat. ze ontvangt in een caravan naast haar huis denk ik. maar ze kan echt wel lekker pijpen hoor, van haar man heb ik niks gemerkt.

Ik ging erheen voor de vlugge nummer, dus puur pzc, klaarkomen in mond, en toen ik klaarkwam en mega respect daarvoor begon ze me met diepere halen te pijpen waardoor ik echt haar keeltje volspoot na het klaarkomen maakte ze mijn eikel nog schoon met haar tong en kon ik weer met een voldaan gevoel naar huis gaan. prima voor een keer en als de nood mega hoog is. maar is niet een GFE.
 
Ontvangen in een caravan naast haar huis denk je?? Sorry hoor, je bent er toch zelf geweest dus je weet toch waar je bent gepijpt. (Dit is niet raar bedoelt maar helpt wel bij aan de ervaring van ons om er wel of niet naartoe te gaan.)
 
Iemand ervaring met haar?
Ontvangen in een caravan naast haar huis denk je?? Sorry hoor, je bent er toch zelf geweest dus je weet toch waar je bent gepijpt. (Dit is niet raar bedoelt maar helpt wel bij aan de ervaring van ons om er wel of niet naartoe te gaan.)

Ja ik denk idd dat het haar huis is zeker weten doe ik het niet, omdat vanaf de tijd dat ik had gezegd dat ik in het dorp was en de tijd dat ik naar het adres werd geloodst een 20min tussen zat. (denk dat ze in de tussentijd georganiseerd heeft dat ze daar terecht kon) caravan was niet super netjes, maar wat mij betreft maakt dat niet zoveel uit zodra je maar ontladen kan worden ;-)
 
Inmiddels een keer langsgeweest. Niet veel bijzonders.

De eerste 3x wil ze alleen maar pijpen en een band opbouwen.
Daar zit ik niet op te wachten ik wil gewoon .... Dus voor mij geen herhalingsgevaar. Ze is ook erg ruw in taal en heel erg drukkend
 
Terug
Bovenaan Onderaan