Recensie Mela, Roeselare 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

skudetta

Wandelaar
67
21/11/21
71
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/beginner-expert-mela.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze shemale een bezoekje gebracht in Roeselare (volgens RL werkt ze nu in Nevele). Was wel een leuke ervaring, is redelijk dominant, toch wel geile sex gehad en ze geniet er zelf ook van. Deepthroat, 69, PZC, beetje spanking en ik ben klaargekomen op haar borsten terwijl ik boven op haar pik zat. 20 cm pik in haar advertentie klopt wel niet, eerder 16 cm, maar voelde hem toch lekker in mij. Haar leeftijd zal ook eerder begin de 30 zijn vermoed ik.
 
Zag deze ook passeren op redlights en altijd een meevaller als er al tenminste 1 positieve recensie is.

Ziet er redelijk vrouwelijk uit, en ik veronderstel dat PZC en anaal in beide richtingen kan?
Zijn er ook tarieven voor 45/60 minuten?

Nog andere wandelaars die ervaring met haar hebben?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden haar ook bezocht te Roeselare. Ze is inderdaad redelijk dominant. Ze is geil. Ze genoot van de vrij partij. We hebben 69 gedaan, pzc, we hebben elkaar anaal genomen met condoom. Het was een leuke date.
 
Ze ontvangt in een appartement in centrum Roeselare, dus binnengaan en op tjuiste knopje duwen en je bent binnen ;-) Parkeren kan in de straat (wel betalend) als het niet te druk is.
 
Vorige week bij haar geweest. Super vriendelijk en heel vrouwelijk. Lekker tongen, wederzijds pijpen zonder condoom en dan lekker geneukt worden. Ze is dominant maar op een speelse manier. Voor herhaling vatbaar.
 
Hoe goed is haar Engels?

Niet dat ik de energiecrisis of Oekraine will bespreken, maar kan je zonder problemen wat smalltalk doen en je wensen duidelijk overbrengen?

En heeft ze een vrouwelijk stem?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/i-perfecte-minnaar-actief-pasivo.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de allereerste keer met een trans afgesproken.

Na aankomst het financiële geregeld. Geen wasje vooraf, maar ik had voordien gedoucht en Mela zelf was ook fris en proper onderaan.
Meteen beginnen (tong)zoenen, dit doet ze met overgave en af en toe bijt ze speels even in je lip.
Mij heeft ze gevraagd of ik actief of passief ben, aangegeven dat ik beide ben maar bij voorkeur passief deze keer.

Mela zelf is super vrouwelijk maar tegelijk van nature vrij dominant, dus was eigenlijk een goede match.
Eens we samen op bed lagen duwde ze mijn hoofd vrij snel richting haar speeltje.
Ik heb haar uitgebreid oraal verwend en haar lul af en toe diep in de keel proberen nemen.
Hierdoor nam ze mijn hoofd vast en duwde hem nog wat harder naar binnen.
Ik vond dit geweldig geil, maar als je er geen fan van bent best even aangeven.

Nadien wou ze mij anaal nemen. Ook hier is ze vrij dominant en manoeuvreert ze je in verschillende posities om je hard te neuken.
Uiteindelijk ben ik als eerst klaargekomen op haar borsten terwijl zij op haar rug lag en ik bovenop zat.

Nadien heeft ze mij nog even in missionaris gelegd en na 1 minuutje pompen spoot ook zij het condoom vol.

Er was nog redelijk wat tijd over, dus even snel gedouchet.
Toen ik terug op de kamer kwam, was ik alweer half stijf en heeft ze mij nog even met de hand en mond verwend, maar een tweede keer klaarkomen zat er niet meer in voor mij.

Eenmaal zij klaargekomen is, is er ook nog weinig leven in haar penis te krijgen.

Minpuntje is voor mij wel de communicatie. Mela begrijpt Engels maar zich uitdrukken verloopt vrij stroef.
Als het seksgedeelte sneller klaar is dan de afgesproken tijd, kan ik genieten van wat knuffelen en small talk nadien,
maar dat vond ik hier vrij moeilijk en wat awkward.

Puur voor de seks is ze minstens 9/10.
 
Mela zei trouwens op onze date dat ze niet lang meer in Roeselare zou zitten.

Ik zie dat haar advertentie ondertussen ook aangepast is naar Berchem.
Misschien interessant voor mensen die nieuwsgierig waren, maar waarvoor West-Vlaanderen te ver rijden was.
 
Dat draaide even anders uit dan ik hoopte … Omdat ze niet antwoordde, stuurde ik haar dat ik dan later nog wel eens terug contact zou opnemen, in de veronderstelling dat ze wel iets te doen zou hebben of andere plannen of … Maar ik kreeg een berichtje terug met 1 emoji: de middelvinger… Jammer. Ik weet niet wat ik verkeerd deed. Maar geen zorg, ik zal binnen enkele weken nog eens proberen maar dan direct bellen. Hopelijk jullie meer succes
 

Ik neem aan dat men deze bedoelt. Nu ontvangt ze in Antwerpen. Ben er recent bij geweest. 150euro betaald en na 15min vroeg ze al om klaar te komen op haar borsten. Moet gezegd het is een mooie vrouw. Ze is tussen de 35 en 40. Weliswaar veel van de foto's op redlights zijn verouderd. Die waar ze veel kleren aan heeft zijn recent. De foto van een pik is volgens mij niet die van haar(of ook van vroeger). Die van haar is kleiner. Tongzoenen doet ze niet meer, toch niet bij mij. Voor mij was het allemaal te gehaast. Ik mocht haar doggy nemen, maar na twee minuten was het al genoeg geweest, terwijl ik er graag 10-15min van had willen maken, met twee drie posities. 69 was ook twee minuten. Ik wou ook dat ze mij 10-15minuten zou nemen in meerdere posities. Ook hier, twee minuten en de vraag om klaar te komen. Als ik de goede recensies hiervoor lees, moet ik aannemen dat er geen klik was met mij, aan andere om te bevestigen of te ontkennen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/beginner-expert-transseksueel.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden ook eens mijn kans gewaagd. Ik moet zeggen; het was zeker geen tegenvaller.

Contact gelegd via WhatsApp. Dit ging heel vlot, een uurtje later mocht ik langsgaan. Mela ontvangt in een app in Roeselare, vlot bereikbaar en parkeerplaats in de straat. Vergeet wel niet even naar de parkeermeter te lopen...

Vriendelijk ontvangst met een kus op de mond. Afgerekend en snel een douche genomen. Eenmaal terug in de kamer had ik niks meer te zeggen. Mn hoofd werd al snel naar beneden geleid en op mijn knieën mocht ik haar hard pijpen. Eenmaal op bed werd ik even verwend, maar algauw werden de rollen terug omgedraaid. Ze nam men hoofd goed vast en duwde hem steeds dieper. Mn keeltje geeft het gevoeld.
Op een bepaald moment gaf ze aan om mij te nemen. Ik mocht op mn buik liggen en zachtjes gleed ze naar binnen. De manier waarop was perfect. Zacht, maar toch dwingend. Terugtrekken was geen optie bij haar. Wat daarna gebeurde was top. Ze duwde mij in allerlei standjes om toch maar goed te kunnen doorpompen. Eenmaal ik op mn rug beland was kon ik het niet meer houden... Mn zwemmers ving ze op in haar hand en smeerde het op/in m'n mond. Daarna stootte ze nog een paar minuten goed door totdat ze zelf gekomen was.

Voor mij een top ervaring. De klik was er en achteraf nog een praatje gemaakt. Haar Engels is idd moeilijk te verstaan, maar met een beetje moeite lukt het wel. Mela ziet me zeker nog eens terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke date gehad.

Is wel wat dominant 😅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs voor de allereerste keer met een trans afgesproken. Eerste keer ook een andere lul gepijpt.
Het pijpen van een lul is niet echt voor mij besteed. Ik wilde gewoon eens anaal genomen worden.

Ze is zeer vrouwelijk (knap), mooie borsten en ook een vrouwelijke stem. Je voelt je meteen op het gemak.
Wat gekust met de tong, daarna wat gepijp (lekker deepthroat door haar) langs beide kanten. Gezegd dat ik passief. Ik mocht op m'n buik liggen en hoewel ze wat in het begin moeite had om binnen te komen deed ze dat toch zacht maar dwingend. Ondertussen stoot ze lekker door en zoent ze in je nek en oor. Daarna smijt ze je in alle bochten om toch maar goed te kunnen stoten. Heerlijkste moment is als ik op m'n rug zit en ondertussen is ze aan het stoten en mij aan het aftrekken. Heerlijk. Keihard gespoten en (zoals hier al ergens stond) vangt ze je zwemmers op om ze dan in je mond te doen. Daarna stoot ze nog even zelf door tot ze klaarkomt.

M'n sterretje heeft het gevoeld en het smaakt naar meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan