Recensie Roos, Hasselt (voorheen Melanie,Diest Antwerpen) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
......maar ik keek er wel bijna naar uit om mij te verheugen op een afspraak met haar......
Van zo'n zin word ik bijzonder goed gezind. Althans, ik moet een poging tot neiging onderdrukken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals als beschreven in deze draad is de dame een topper. Ze geeft zich volledig en bezorgt je zo een echte GFE.

Als je haar aan de lijn krijgt (als) dan is het makkelijk concreet af te spreken.
De ontvangstlocatie is makkelijk te bereiken. Er is discrete parkeerplaatsvoorzien en je komt op een propere kamer terecht met een ruime douche.
Alle mogelijkheden van het profiel worden gerespecteerd.
Ze heeft een vlotte babbel, dus voor de mindere goden onder ons die het geen vol uur volhouden kan je nog een mooie social time beleven.
Ze is zeker geen klokkijkster.
Bij het kussen nam ik in de verte waar dat ze rookt.

Ze is haar iets duurdere segment zeker waard.
 
Ben ook benieuwd
Heb haar enkeke malen gestuurd
Geen reactie 😭

Bij mij wel een vriendelijke reactie, echter helaas met een pijnlijke melding dat ze inderdaad gestopt is.

Jammer want ze is geweldig en bloedmooi. Mooier vind je ze niet snel in deze branche. Ze was iets duurder, maar er zijn er die nog geen vierde van haar perfectheid zijn en even duur of zelfs duurder vragen.

Een van de weinige dames, waar ik echt van onder de indruk was. Zelfs gewoon aan de telefoon, was ze zo vlot dat je al een waaauw gevoel kreeg.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij wel een vriendelijke reactie, echter helaas met een pijnlijke melding dat ze inderdaad gestopt is.

Jammer want ze is geweldig en bloedmooi. Mooier vind je ze niet snel in deze branche. Ze was iets duurder, maar er zijn er die nog geen vierde van haar perfectheid zijn en even duur of zelfs duurder vragen.

Een van de weinige dames, waar ik echt van onder de indruk was. Zelfs gewoon aan de telefoon, was ze zo vlot dat je al een waaauw gevoel kreeg.
😢😢😢😢
 
Terug
Bovenaan Onderaan