WHEM Melanie-Diest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met haar
Zoet er goed uit
Kan er niks van vinden
Zat vroeger in wetteren was toen roos was vaste klant is een toppertje doe ze groetjes van mij.Is wat ver nu jammer zou beter nog eens naar wetteren komen.
 
Heb haar onlangs een paar keer proberen te bellen, op verschillende tijdstippen, de telefoonlijn lijkt afgesloten. Dan maar een bericht gestuurd, stond afgeleverd en gelezen, maar geen reactie. Spijtig.
 
Heb haar onlangs een paar keer proberen te bellen, op verschillende tijdstippen, de telefoonlijn lijkt afgesloten. Dan maar een bericht gestuurd, stond afgeleverd en gelezen, maar geen reactie. Spijtig.
Ja ben gestopt met haar te contacteren, neemt nooit op, antwoord op geen enkel bericht, tja ze zal geen zin hebben zeker. Jammer, want ziet er wel een lekker ding uit, mss binnen paar weken of zo nog es proberen...
 
Ja ben gestopt met haar te contacteren, neemt nooit op, antwoord op geen enkel bericht, tja ze zal geen zin hebben zeker. Jammer, want ziet er wel een lekker ding uit, mss binnen paar weken of zo nog es proberen...

Maar je vraagt je dan toch af waarom ze zoveel adverteert, ik begrijp dat ook niet goed. Ik heb haar ook bij mijn favorieten staan dus ik zie ook dat ze heel vaak adverteert. Misschien vindt ze dat adverteren opwindend?!
 
Ze heet nu Roos :) volledig herboren.

 
deze dame wordt al in een ander topic besproken (al zit ze niet meer in Antwerpen)

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan