Recensie Melanie, Hengelo 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doorwipper

Stamgast
260
27/10/21
164
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/maandag-1-augustus-aanwezig-tot-1600_6460199 https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hengelo/580283-melanie
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jaren geleden paar keer geweest in een krakerspand in Hengelo. Ze is erg lekker alleen jammer dat ze NZC aanbiedt wat ik vroeger niet door had. Ze heeft mooie grote schaamlippen die je jonge heer vast klampen als je terugtrekt. Als ze geen NZC zou aanbieden kwam ik er elke week.
 
Jaren geleden paar keer geweest in een krakerspand in Hengelo. Ze is erg lekker alleen jammer dat ze NZC aanbiedt wat ik vroeger niet door had. Ze heeft mooie grote schaamlippen die je jonge heer vast klampen als je terugtrekt. Als ze geen NZC zou aanbieden kwam ik er elke week.
Idd strakke vrouw
Heb je dat haar wel eens gevraagd waarom ze dat aanbied? Kan genoeg klanten krijgen zonder die optie
 
4 sterren is erg goed, maar leg uit waarom 4 sterren met al dat geweeklaag over nzc, en waarom dat risico lopen, en pooier


Zij is toch duidelijk in haar adv? Als je op de adv bent afgegeven moet je dat beoordelen en als dat goed is, niet alsnog afkraken.
En een pooier? Tja je weet het niet zeker. Maar om je uit de brand te helpen. De meeste hoeren hebben een pooier, door menigeen planner genaamd.
Al die vrouwen gaan echt niet uit eigen geiligheid met de benen wijd liggen voor iedereen. Meestal voor geld, drugs etc. Als ze genoeg geld zouden hebben en er goed uitzien en zo geil zijn, dan kunnen ze ook gewoon via badoo, tinder, in de kroegen , andere niet pay sexdates gerelateerde sites aan hun gerief komen. Dan werken ze echt niet met een pooier
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/maandag-1-augustus-aanwezig-tot-1600_6460199
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zag toevallig haar advertentie vandaag online staan.
Dus de stoute schoenen aangetrokken en er op afgegaan.
Nog steeds in het kraakpand.

Binnen een leuke verschijning die deur open deed.
Zat te twijfelen tussen pijpen / vluggertje (want 1e x als 1 van die 2)
Gekozen voor vluggertje.

Aangekomen op de kamer, klein en gammele trap.
Eerst begonnen met aftrekken, en toen vroeg ik om te pijpen deed ze niet in vluggertje.
Toen intiem geweest, was normaal maar niet super/gfe ervaring.
Toen afgemaakt met de hand.
Al met al een voldoende.
Zal er zeker terug komen voor alleen pijpen denk ik
Maar niet zo snel meer intiem, aangezien je daar voor iets bijbetalen toppers in Almelo hebt zitten.
 
Mooie dame. Goed en snel contact. Pijpt lekker. Geeft aan in advertentie dat ze iets dikker is door zwangerschap Momenteel. Hoop haar nog wel een aantal keren te mogen ontmoeten
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/maandag-9-en-dinsdag-10-oktober-aanwezig-_6460199
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook de stoute schoenen aangetrokken en deze 100% Hollandse Melanie bezocht :confused:
Nou voor mij, eens en nooit weer, wat een vreselijke ontvangst locatie, te smerig voor woorden zeg, bah....
De dame zelf ziet er leuk uit, maar als je jezelf met natte doekjes moet opfrissen en na de daad moet schoonmaken is dat niet heel fijn
Er was geen bruikbare douche aanwezig in deze bouwvallige koude en vochtige caravan:cry: je kon de schimmel zelfs ruiken, bah!
De sex was ook niet heel sprankelend, pijpen deed ze wel lekker, maar eentonig en erg kort zeg maar...
Neuken zelf was wel ok, maar ook niet meer dan dato_O
Had ook geen behoefte om te zoenen door de gehele setting
Bij het betalen van de prijs welke Melanie voor een uurtje plezier vraagt mag je echt wel meer verwachten, sowieso een schone ruimte met een fris bed:)
Afijn dat is mijn mening!
Herhalingsgevaar, voor Klaas niet in ieder geval!
 
Ben ook bij haar geweest
Wat een vieze bende in de caravan overal schimmel de vloer was helemaal nat van lekkages
Het was voor mij eens maar nooit weer
Smerige caravan he, nog te smerig om als toilet te gebruiken, zou k haast zeggen, als de dame in een andere setting zou ontvangen, zou ik nog wel es gaan, maar inderdaad te goor voor woorden:cry:
 
Terug
Bovenaan Onderaan