Recensie Melanie massage België 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
17/02/22
3

Gisteren bij Melanie geweest voor een massage, ik had stress omdat ik niet wist wat ik moest verwachten want haar foto's zijn onduidelijk op haar profiel. Nou ik moet zeggen dat ik aangenaam was verrast, ze ziet er leuk uit en ze is heel vriendelijk en begripvol. Ik had een beetje stress en ze nam de tijd om me op mijn gemak te stellen ook vroeg ze of ik wat wilde drinken wat ik super vond. Bovendien masseert ze je letterlijk 1 uur lang. Het is daar netjes en het ruikt ook fris. Haar handdoeken waren heel erg proper en ik kon de wasverzachter ruiken. Ik had haar € 50 te veel betaald en 10 minuten na mijn vertrek belde ze onmiddellijk om te vertellen dat er een vergissing was en dat ik achter mijn geld kon komen. Stelt geen rare en persoonlijke vragen. Massage was top en haar massage kamer was op temperatuur. Enorm discreet, toen ze klaar was stond haar andere klant buiten te wachten dus ik mocht via een andere weg naar mijn wagen. Het enige wat tegenviel was dat post nl haar pakje kwam
Leveren dus ze moest even de massage onderbreken maar ze heeft haar excuses aangeboden en ik kreeg een massage van 10 minuten langer.
 
Volgens mij is dit haar:
Deze vraagprijs is echt er over voor een Nuru massage met Max HP 🤨🧐
 
Laatst bewerkt:
Is ze naakt tijdens de massage? Kan iemand de massage een beetje omschrijven?
Is het wat discreet gelegen of ziet de hele buurt dan je er aan komt? De opmerking van de topicstarter dat de volgende klant buiten al stond te wachten terwijl hij nog moest vertrekken is in ieder geval weinig positief. Afgezien van de vervelende situatie zou ik denken dat je tussen twee massagebeurten toch ook een en ander moet verversen of zo.
Graag wat meer info ajb want ik wil graag een bezoekje wagen.
 
Is ze naakt tijdens de massage? Kan iemand de massage een beetje omschrijven?
Is het wat discreet gelegen of ziet de hele buurt dan je er aan komt? De opmerking van de topicstarter dat de volgende klant buiten al stond te wachten terwijl hij nog moest vertrekken is in ieder geval weinig positief. Afgezien van de vervelende situatie zou ik denken dat je tussen twee massagebeurten toch ook een en ander moet verversen of zo.
Graag wat meer info ajb want ik wil graag een bezoekje wagen.
Ronny,
ze gaat volledig naakt - ze masseert je grondig
ze vervangt het laken op de massagetafel en ontsmet terwijl je je terug aankleedt.
Als je haar aanstaat zoent ze ook wel - verder doet ze wat ze schrijft - geen intiem niet vingeren maar je mag voelen & aanraken zoveel je wil
fijne dame
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er vandaag ook langsgeweest... het was een zeer leuke massage, of ze 150 euro waard was? Dat durf ik niet te zeggen, maar het was zeker leuk.

Mooie dame, al had ik me ze helemaal anders ingebeeld op basis van de foto's in de advertentie... pas op, het is een knappe jonge dame, met een zeer mooi lichaam

Bij binnenkomst helpt ze je uit de kleren en mag je plaats nemen op de massagetafel. Wat volgt is een goede degelijke massage met de nodige aandacht voor de spieren maar ook voor de teasing... Ze doet dit eigenlijk heel goed.
Na het omdraaien wordt het allemaal een beetje erotischer enfin ... een goed uurtje is zo voorbij.
Nadien effe onder douche en dan helpt ze je terug in je outfit, klaar om te vertrekken.

herhaling? ik ben er nog niet uit, het was duur 150 euro voor "enkel" massage, maar anderzijds soms betaal je 120 euro voor een slechte massage...

we zullen zien....
 
Als er geen foto's beschikbaar zijn, wekt dat altijd twijfel. Zo is het nu eemaal. Geen foto's = raar. Of niet?
Dit gebeurt wel meer, zeker bij Vlaamse dames, die hebben familie, vriendenkring ... en er zullen er niet veel zijn die dit ook aan hun familie gewoon even zeggen. Oh ja, ik doe erotische massages, ...
Ben er enkele weken geleden ook geweest. Ik was zeker niet teleurgesteld toen ik ze zag, mooie jonge vrouw. Heel vriendelijk en ik heb een heerlijke massage gehad. Ik heb haar onmiddellijk gezegd dat voor mij teasen van in het begin heel belangrijk is ... daar heeft ze ook heerlijk werk van gemaakt. zaaaalig klaargekomen, en inderdaad, je mag ze aanraken, met respect en zachtjes strelen ( had ze graag ), vingeren doe ik nooit... ik speel namelijk gitaar en sommige nagels zijn wat langer dan de andere. (gitaarspelers zullen me wel begrijpen ;) )
 
Ik ben er vandaag ook langsgeweest... het was een zeer leuke massage, of ze 150 euro waard was? Dat durf ik niet te zeggen, maar het was zeker leuk.

Mooie dame, al had ik me ze helemaal anders ingebeeld op basis van de foto's in de advertentie... pas op, het is een knappe jonge dame, met een zeer mooi lichaam

Bij binnenkomst helpt ze je uit de kleren en mag je plaats nemen op de massagetafel. Wat volgt is een goede degelijke massage met de nodige aandacht voor de spieren maar ook voor de teasing... Ze doet dit eigenlijk heel goed.
Na het omdraaien wordt het allemaal een beetje erotischer enfin ... een goed uurtje is zo voorbij.
Nadien effe onder douche en dan helpt ze je terug in je outfit, klaar om te vertrekken.

herhaling? ik ben er nog niet uit, het was duur 150 euro voor "enkel" massage, maar anderzijds soms betaal je 120 euro voor een slechte massage...

we zullen zien....

Ik ben een tijd geleden ook bij Melanie langs geweest en van al wat hier al geschreven is kan ik mij nog het meest aansluiten bij de recensie van @Hot-s.
Ze heeft ondertussen duidelijkere foto's staan op RL maar toch was het nog even "schrikken" bij het binnenkomen.
Ik vond de massage heel goed maar het "teasen" mocht voor mij toch iets meer zijn. Maar zoals iemand hier ook al aangaf, misschien had ik zelf duidelijker moeten aangeven wat ik ervan verwachtte.
Plaats van gebeuren, pal in het midden tussen Aarschot en Lier, vanaf Aarschot een 20-tal km richting Lier, vlot bereikbaar met openbaar vervoer (een mooie wandeling vanaf het station, met De Lijn vrijwel tot aan de deur) en er is parkeergelegenheid genoeg in de directe omgeving.
Maar ondanks de prima service vind ik de prijs zeker hoog genoeg.
Ga ik er nog eens naartoe? Misschien, er is alvast geen uitgesproken reden om het niet te doen.
 
Ik ben een tijd geleden ook bij Melanie langs geweest en van al wat hier al geschreven is kan ik mij nog het meest aansluiten bij de recensie van @Hot-s.
Ze heeft ondertussen duidelijkere foto's staan op RL maar toch was het nog even "schrikken" bij het binnenkomen.
Ik vond de massage heel goed maar het "teasen" mocht voor mij toch iets meer zijn. Maar zoals iemand hier ook al aangaf, misschien had ik zelf duidelijker moeten aangeven wat ik ervan verwachtte.
Plaats van gebeuren, pal in het midden tussen Aarschot en Lier, vanaf Aarschot een 20-tal km richting Lier, vlot bereikbaar met openbaar vervoer (een mooie wandeling vanaf het station, met De Lijn vrijwel tot aan de deur) en er is parkeergelegenheid genoeg in de directe omgeving.
Maar ondanks de prima service vind ik de prijs zeker hoog genoeg.
Ga ik er nog eens naartoe? Misschien, er is alvast geen uitgesproken reden om het niet te doen.
Van wat ben je verschoten? 😋 Iets positief of eerder negatief?
 
Neen, geen van beide eigenlijk, alles positief in mijn ervaring.
Het is alleen dat je op basis van de foto's (nu zijn er ook iets meer en iets duidelijkere foto's tegen een tijd geleden) iemand anders zou verwacht hebben, een andere verschijning laat ons zeggen. Een fractie van een seconde dacht ik zelfs dat ik verkeerd zat maar dat kon natuurlijk niet want zij had met de intercom de deur beneden opengemaakt, dus zij verwachtte mij wel. Om meteen maar duidelijk te zijn, zowel de haar- als de huidskleur zijn een stuk donkerder dan wat de foto's laten uitschijnen. Je verwacht vanille en je krijgt mokka, laat het ons zo zeggen, maar naar mijn smaak beide even lekker en aantrekkelijk!
Lees het tweede alinea van het verslagje van Hot-S, hij verwijst daar ook al subtiel naar.

Ik vind dit wat moeilijk om te schrijven want ik heb dan precies het gevoel dat ik racistisch zou zijn, wat totaal niet het geval is. Maar ik ben te oud om hiervoor nog in therapie te gaan om uit te zoeken waar dat dan weer vandaan komt :)
 
Ik ben er al eens geweest een half jaar terug, maar nu heeft ze al 3 keer een afspraak last minute afgezegd. Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
Ze is onlangs verhuisd (in vogelvlucht 2 à 3 km) en dat zou de reden zijn. Vorige week bericht gekregen dat ze terug operationeel was maar ook last minute afzegging gekregen. Ze reageert niet of zeer traag op berichten.
Ik weet het niet - voorlopig bij mij even in de koelkast tot ik andere berichten hoor/lees.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan