WHEM Melanie Valentina

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maak er maar gerust slechte recensies van Davy.

Overigens weinig positieve recensies van de dames daar.

Positief heb ik hier nog staan: Loes.

Daardoor weinig beschikbaar en slechts op 2 dagen vaak. Maar is meestal snel volgeboekt.
 
Ben overlaatst nog eens bij haar geweest, kwas al 5x bij haar geweest en 5x goed behandeld geweest door haar, nu de laatste keer was haar service slecht, opeens mocht alles wat in de vorige sessies mocht niet meer, en moest ik bij betalen voor extra's die ze de vorige keren gewoon deed uit haar eigen. En ook waren haar lippen precies extra bij opgespoten wat haar veel lelijker maakt vind ik.
Ben zwaar teleurgesteld het afgestapt
 
Ik heb haar vroeger ook enkele keren bezocht en niet iedere keer was bij mij hetzelfde, de ene keer deed ze pijpen zonder zonder dat ik het zelf vroeg en de andere keer deed ze enkel met condoom.

Het is een beetje zoals haar pet staat die dag!
 
Ben overlaatst nog eens bij haar geweest, kwas al 5x bij haar geweest en 5x goed behandeld geweest door haar, nu de laatste keer was haar service slecht, opeens mocht alles wat in de vorige sessies mocht niet meer, en moest ik bij betalen voor extra's die ze de vorige keren gewoon deed uit haar eigen. En ook waren haar lippen precies extra bij opgespoten wat haar veel lelijker maakt vind ik.
Ben zwaar teleurgesteld het afgestapt
Ik heb toch zo mijn vermoeden dat de 'extra's' waarover je schrijft geen 'rugmassage' zal zijn geweest. Mogelijks is die dienstverlening nergens 'standaard'. Nu ik weet het niet, en ik hoef het ook niet te weten, wat die extra's zijn.

Ik weet wel dat Melanie bereid is tot diensten - aan een meerprijs - waar vele andere dames voor passen (in het huis). Dit weet ik niet uit mijn ervaringen, maar enkel van de momenten dat ik het salon deel met de aanwezige dames en Sofie de 'in-take' gesprekken doet.

Nu, het feit dat vroeger een bepaalde dienst inbegrepen was en nu niet langer ..., hoe zou je zelf zijn in de plaats van Melanie, ze zit in een marktplaats, en ze biedt blijkbaar iets aan waar een bepaalde vraag voor is, en het is blijkbaar enkel bij haar te bekomen ... Trouwens ik moet nu afsluiten. Ben zopas naar de bakker geweest, lentebroodje besteld van 600 gram. Drie euro twintig, en ik wist het pas achteraf, bij de kassa. Ik ga nu een berichtje hierover posten op de sociale media :)
 
Laatst bewerkt:
Onlangs mij laten verleiden om een afspraak te maken met Melanie. Was geen top date misschien een mindere dag. En de extra's vermeld op de website konden niet of waren opeens veel duurder. Nee mij zien ze niet meer terug daar.
 
Onlangs mij laten verleiden om een afspraak te maken met Melanie. Was geen top date misschien een mindere dag. En de extra's vermeld op de website konden niet of waren opeens veel duurder. Nee mij zien ze niet meer terug daar.
Dan heeft ze al veel mindere dagen de laatste tijd, bij mij was ze de laatste keer ook heel koel en veel niet meer mogelijk terwijl dit vroeger wel zo was
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan