Recensie Melany, Park 118, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

brian12

Wandelaar
58
24/10/21
34
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was tijdje terug bij deze meid, zegt uit Litouwen te komen maar daar denk ik toch wat anders over. Maar dat maakt me niet uit, we komen natuurlijk voor wat andere dingen. Aan haar gevraagd wat de mogelijkheden waren. Helaas geen pzc en zoenen. Kleine Brian was meteen hard want laatste week al geen sex gehad, cd ging om en begon ze me heerlijk te pijpen en ik moet zeggen dat het soms wel leek alsof het zonder was zo lekker deed ze het. Na zo een 10 minuutjes vroeg ze welke stand dus ik zei kom maar op mij en cowgirl ging wel heerlijk toen afgemaakt in missionary terwijl ik haar diep in der ogen keek en spoot het cd vol. (Kon de hele tijd lekker doorstoten) Haar kutje voelde wel strak aan alleen jammer dat ze geen PZC doet. Dus twijfel nu heel erg of ik nog een keer met haar zal gaan. Ze bleef de hele tijd vriendelijk en haar Engels is goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij park118 geweest parkeren is lastig om een plekje te vinden, eenmaal binnen een voorsterondje en met Melany naar een mooie kamer gegaan.

Deze dame doet erg haar best en na drie standjes cowgirl missio en doggy heerlijk op het bed na gepraat en voldaan weer op weg.

Ze bied geen extras aan en wel grappig dat flat doggy niet mocht want dan gaat het condoom af, heb ik nog niet eerder gehoord maar de andere standjes waren ruim voldoende
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan