- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8242530-melisa#overview
- Totale kosten (in euro)
- 230
Vandaag Melisa laten komen naar mijn hotel. Was een 10 minuutjes later dan gepland maar appte wel netjes tussendoor dat ze nog onderweg was. Eenmaal aangekomen kon je wel zien dat de foto's van haar gezicht in ieder geval flink gephotoshopt zijn. Haar tieten hangen ook wat meer dan de stevige boezem die op de foto's staat en haar scheve tanden laat ze tactisch niet zien op de foto's. Ze had wel het slanke petit lichaam waar ik van hou dus besloot er alsnog maar voor te gaan.
In de basis doet ze haar best maar allemaal toch net wat te gehaast. Heb betaald voor een uur en na de eerste keer die dan toch wat sneller ging dan ik zelf zou wensen heeft ze 2x kort geprobeerd te pijpen. " Ja het lukt niet meer, wel jammer" en toen vertrok ze ineens terwijl ze slechts een half uur binnen is geweest.
Hygiene is op zich in orde alleen tijdens de 69 rook ik toch net haar kont iets te veel. Maakt het net jammer.
Niet de slechte ervaring die ik gehad heb maar met de minpuntjes en ook zeker gezien de prijs absoluut geen herhalingsgevaar.
In de basis doet ze haar best maar allemaal toch net wat te gehaast. Heb betaald voor een uur en na de eerste keer die dan toch wat sneller ging dan ik zelf zou wensen heeft ze 2x kort geprobeerd te pijpen. " Ja het lukt niet meer, wel jammer" en toen vertrok ze ineens terwijl ze slechts een half uur binnen is geweest.
Hygiene is op zich in orde alleen tijdens de 69 rook ik toch net haar kont iets te veel. Maakt het net jammer.
Niet de slechte ervaring die ik gehad heb maar met de minpuntjes en ook zeker gezien de prijs absoluut geen herhalingsgevaar.