Recensie Melissa / Bety / Jesika Eindhoven prive, eindhoven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Donkieshot

Newbie
Forumpionier
7
07/07/21
6
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slecht, chagrijnig, onbetrouwbaar....ga er niet heen.

Deze dame is ook bekend als Jesika op kinky

Deze Dame is Melissa van eindhoven prive

Dame is een schande voor dit privehuis.

Vorige week bezoekje gebracht en vooraf uitgebreid whatsapp contact gehad. Ze vroeg 170 euro bovenop de kamerprijs van 50 euro, maar ik dacht , oke, als het dan ook goed is en het is een real GFE wat ze beloofde, echter Daarvan is niets uitgekomen. Foto's zijn echt gedateerd , in het echt is ze veel voller.

Dame maakt al bij binnenkomst een ongeintreseerde indruk door gelijk de trap op te lopen zonder me even welkom te heten.

Op de kamer ging ze direct met d'r telefoon aan de slag en wees mij naar een stoel om me daar uit te kleden. Nog steeds niet welkom geheten...

Ze zei op een chagrijnige ongeinspireerde manier dat ik maar op het bed plaats moest nemen en wilde, nadat ze eerst met doekjes mijn jongeheer gescrobt had, me gelijk gaan pijpen.

Nu douch ik altijd vooraf en ben ik een frisse jongeman die altijd zorgt dat alles schoon is. Met tongzoenen nooit problemen gehad , met geen enkele dame in dit privehuis. Tongzoenen hadden we juist vooraf erg besproken en dat zou allemaal goedkomen. Helemaal niets vanuit gekomen. Ze ging een paar minuten pijpen en ik vroeg standje 69 wat ze geheel tegen d'r wil accepteerde , waarbij ze me nog even vooraf afsnauwde...

Na enkele minuten ongeinspireerd pijpwerk woest ik maar overgaan tot neuken.

Ik was er wel klaar mee maar vanwege mijn geilheid heb ik me binnen 1 minuut klaargeneukt in missio.

Daarna zelf condoom afgedaan en ben ik mijn kleren aan gaan trekken.

Heb haar medegedeeld als ze geen zin heeft of het werk niet leuk vind , dat ze zich dan niet anders op de app voor moet doen.

Beneden bij de uitgang heb ik nog even met de gastvrouw mijn 10 minuten durende bezoek besproken en aangegeven dat wat deze dame presteerd zeer slecht is voor het privehuis. Ze gad aan dat dit niet de eerste keer was dat ze dit hoorde over deze damen.

Echter verschuilde ze zich ook wel achter het feit dat de dames zelfstandig werkzaam zijn.



WEES DUS GEWAARSCHUWD, JE KUNT JE GELD BETER AAN EEN GOED DOEL BESTEDEN DAN AAN DEZE ONBETROUWBARE DAME!!!!

http://eindhovenprive.nl/leuke-dames-om-mee-af-te-spreken/ MELISSA
 
Bij de eerste ad staan de recensies (nu) uit, bij de 2e ad nog niet.

Hecht jij dan enig geloof aan die recensies?. Allemaal losse lovende recensies. Slechts een paar mensen die veel recensies maken.
En de slechte zetten we uit.
 
Kinky is toch van dezelfde eigenaren als Hookers. Een stelletje angsthazen die altijd de weg van de minste weerstand volgen zolang het maar geldelijk gewin oplevert. Ik gebruik de site niet meer.
Nou bij Hookers is dat makkelijk, want die bestaat niet meer. Hier gelukkig meer mogelijk. Kinky verwijderd inderdaad slechte recensies ook als ze aan alle regels voldoen, wanneer het om een adverteerder gaat, net als Hookers voorheen inderdaad.
 
Volgens mij hebben de dames zelf de mogelijkheid om te beslissen of een recensie wel of niet wordt weergegeven. Ook staat die mogelijkheid bij sommige helemaal uit.
In ieder geval niet vreemd dat er meestal alleen maar positieve berichten zijn.
Maar blij met dit forum, spaart weer een teleurstelling uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan