Recensie Melissa, Bochum, Gusstahlstraße 14 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
999
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na 30min rondlopen keuze gemaakt voor een dame in laufhaus14, kamernr 2. Echter terug in het laufhaus was ze net bezet en een leuk slank ding kamer ernaast had ik nog niet gezien.
Het betreft de roemeense Melissa.
Melissa heeft een schattig kopje, schat haar rond de 21, maar je kunt haar zo jonger schatten als je haar ziet. Zo'n 1m68 lang, maatje 32, en haar push-bh leek een cup-C. Gevraagd om de bh aan te houden, want soms valt het dan zo tegen als de push-up uit gaat. De lerenlegging was geen probleem, evenzo poppers. 30min geboekt voor 50 euro. Melissa komt lief en schattig over, maar niet echt spraakzaam. Op bed gaan liggen en ze begon met pijpen en bleef maar doorpijpen. Er kwam geen einde aan. Jammer genoeg wel de hele tijd dezelfde houding. Na ruim 15min zelf maar aangegeven om over te gaan op oliemassage waarbij ik aangaf dat ze op mijn knieën moest gaan zitten. Nou, Melissa leefde helemaal op toen ze mijn paal vol olie aan het aftrekken was en ze begon zelfs een beetje bitcherig te lachen. Deze aanblik werd mij te veel en de geile explosie kwam.
Na de actie wassen/aankleedden, maar Melissa bleef maar bij mijn tas staan en gaf aan dat ik niet eerder de kamer mocht verlaten dan dat ik liet zien wat er allemaal in de tas zat. Toen ze de inhoud van de tas had gezien werd mij een prettige avond gegroet en mocht ik de kamer verlaten.

Totale damesaanbod was niet veel soeps, maar deze 2 dames naast elkaar in het laufhaus was toch positief. De buurvrouw hou ik in gedachten.

Prima bezoekje, prima vermaakt. Mooie jonge slanke meid.
 
Na 8 maand afwezigheid weer eens in Bochum geweest. Bezetting was redelijk (natuurlijk niet te vergelijken met paar jaar geleden), maar algemene beeld was 2e rangs dames. Weinig echt moois ertussen.
Na 30min in de kou lopen zag ik geen wacht bij het laufhaus en na binnen gelopen. Bij de bar binnen werd ik tegengehouden. Een dikke duitser vroeg me "Sind sie 2 mal oder 3 mal geimpft?". Ik zeg "Drei" en kon verder lopen.
In het laufhaus maar 2 dames. De 1e herkende mij. Had geen zin om nog langer rond te lopen, dus deze Melissa maar weer bezocht. Dit keer begane grond, kamer 36.
30min a 50 euro, alles relaxed en de sessie gekregen die ik verwacht. Niets te klagen, vriendelijke meid, maar echt een gesprek zit er niet in. Meer vraag/antwoord.
 
Na 8 maand afwezigheid weer eens in Bochum geweest. Bezetting was redelijk (natuurlijk niet te vergelijken met paar jaar geleden), maar algemene beeld was 2e rangs dames. Weinig echt moois ertussen.
Na 30min in de kou lopen zag ik geen wacht bij het laufhaus en na binnen gelopen. Bij de bar binnen werd ik tegengehouden. Een dikke duitser vroeg me "Sind sie 2 mal oder 3 mal geimpft?". Ik zeg "Drei" en kon verder lopen.
In het laufhaus maar 2 dames. De 1e herkende mij. Had geen zin om nog langer rond te lopen, dus deze Melissa maar weer bezocht. Dit keer begane grond, kamer 36.
30min a 50 euro, alles relaxed en de sessie gekregen die ik verwacht. Niets te klagen, vriendelijke meid, maar echt een gesprek zit er niet in. Meer vraag/antwoord.
Wacht bij dit laufhaus die heb ik nog nooit gezien was voor corona altijd goed bezet.
Ik ben benieuwd of de dames daar weer terug komen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan