Melissa, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grote Baas

Wandelaar
43
23/12/23
16
12

Deze persoon is dus te vermijden en werkt met andere foto's. De deur ging open en ik wist genoeg.

Enkel de echte dame interesseert me en uiteraard ook de revieuws als die er zijn. Altijd welkom!

Dan maar naar de lokale kermis getrokken..

Helaas pindakaas

Deze persoon is dus te vermijden en werkt met andere foto's. De deur ging open en ik wist genoeg.

Enkel de echte dame interesseert me en uiteraard ook de revieuws als die er zijn. Altijd welkom!

Dan maar naar de lokale kermis getrokken..

Helaas pindakaas
Ontvangt ze in een huisje niet ver van het Zand in Brugge ?
Deed er een blonde dame de deur open ipv Melissa ?
Ik had een paar dagen geleden het omgekeerde voor. Had Bella Linda Loira geboekt en ik vermoed dat deze Melissa de deur opende.
Ze dacht dat ze een afspraak met mij had. Probleem loste zich snel op toen haar vriendin Bella aankwam. Op zich wel erg mooie locatie en fijne dames. Mss had je beter even geïnformeerd of Melissa aanwezig was.
In alle geval ziet Melissa er exact hetzelfde uit als op de foto's.
Succes

Ontvangt ze in een huisje niet ver van het Zand in Brugge ?
Deed er een blonde dame de deur open ipv Melissa ?
Ik had een paar dagen geleden het omgekeerde voor. Had Bella Linda Loira geboekt en ik vermoed dat deze Melissa de deur opende.
Ze dacht dat ze een afspraak met mij had. Probleem loste zich snel op toen haar vriendin Bella aankwam. Op zich wel erg mooie locatie en fijne dames. Mss had je beter even geïnformeerd of Melissa aanwezig was.
In alle geval ziet Melissa er exact hetzelfde uit als op de foto's.
Succes
Het was idd niet ver van het zand , en nee het was geen blonde dame die deur open deed. Ondertussen heb ik wel ontdekt dat de dame die open deed zelf wel een andere advertentie had. De dame wist ook duidelijk dat ze dame niet was vanop de foto's.

Terug
Bovenaan Onderaan