Recensie Melissa Genk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

30ib

Wandelaar
71
12/03/22
34
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hot-melissa-2
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dinsdag bij Melissa geweest in Genk.

What you see is what you get. Ze is een mooie meid, mooier zelfs dan op foto.

Bij het binnenkomen stel ik me voor in het Engels, waarop ze mij al niet begrijpt. Ze spreekt enkel Portugees, en gooit er af en toe eens een Engels woord tussen.

Ik betaal voor een uur, omdat ze best mijn type is en ik best zin had in 2 rondjes. Onmiddellijk na het betalen doet ze teken dat ik me kan uitkleden, terwijl zij wat op haar gsm zit te tokkelen. Mijn zin was al bijna over.

Ik zat nog niet op het bed of ze had mijn lid al in haar mond. Ok, zonder condoom, en ze deed het echt goed, maar via bericht op voorhand had ze wel aangegeven dat zoenen/tongzoenen mogelijk was. Beetje opwarmen? Gezien de moeilijke communicatie wou ik niet eens een poging doen dit voor te stellen.

Ze ging hevig tekeer en ik voelde al een hoogtepunt komen. Toen ik haar wilde stoppen om haar te verwennen, brak ze dat af en deed ze onmiddellijk een condoom aan.

Wat fake gekreun in doggy kon me er niet van weerhouden toch relatief snel klaar te komen. Ze ziet er goed uit, ze pijpt goed en ze voelt strak.

Terwijl ik me ga opfrissen, zit zij alweer op haar gsm. Goed, mijn zin in een tweede ronde was over.

Na 30min stond ik weer op de parking. Dan voel je je toch even belazerd.

Voor mij ontbrak de leuke vibe. Geen herhalingsgevaar. Relatief OK-score toch omdat ze een zeer knappe meid is, proper is en proper ontvangt, uitstekend pijpt en lekker aanvoelde. Als je een vluggertje zoekt zonder connectie te maken prima.
 
Jammer om te horen , volgens mij ontvangt ze in hetzelfde huis als Danny ? Zo te lezen is dat er eentje die wel 2 rondjes lust 😜
Zelfde huis inderdaad. Danny heb ik nog niet bezocht maar ik las in de review dat er daar ook weinig communicatie mogelijk is. Denk dat Danny precies wel wat meer "in the moment" is en er los van de communicatie wel vol voor gaat.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-airconditioning-free-parkingbj-natural.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
45min afgesproken en na 15 al terug buiten.

Bij het binnenkomen was de hygiene van de kamer al niet top het stonk er naar de wiet en er lagen estanten van lijntjes coke nog op de tafel.
Ze was ook onder invloed en dat was zeer duidelijk, maar het werd me ook al snel duidelijk dat zij niet de coke gebruiker was maar de wiet roker...

De dame haar hygiene was wel proper maar ze doet amper iets. lekker lijf wel.
Had besproken voor anaal, en voor betaald! maar dit bleek ze dan toch niet te doen, nochthans was dat besproken via sms.
pijpen was maar halfmonds met amper de eikel in de mond en met condoom. na haar aan te manen wat dieper te gaan nam ze het glijmiddel en kwam ze op me zitten. natuurlijk een enorme kwak glijmiddel en van ook maar iets voelen kwam er niets meer in huis.

na 15 de strijd maar opgegeven en kleren aan en naar huis!
zoveelste slechte ervaring in limburg! herhalingsgevaar 0!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan