Recensie Melissa, Heemskerk (voorheen Heemstede, IJmuiden) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had de advertentie van Melissa al een tijdje in de gaten maar vanuit Rotterdam was het eigenlijk net te ver weg om voor een half uurtje langs te gaan. Aangezien ik binnenkort meer in de buurt ga zijn voor werk dacht ik dat zou dan mooi uitkomen.

Helaas lees ik hier dat zij geen beffen en tongzoenen doet wat ik best jammer vind. Het meeste wat voor mij in het ook sprong was dat zij sperma slikte na het pijpen. Echter lees ik net dat zij daarmee helaas gestopt is. Een afspraak zal er voor mij dan ook helaas niet meer in gaan zitten.

Maar Helaas slik ik je zaad niet meer door ik heb dat jaren wel gedaan ..
maar heb besloten ik dat zelf niet nodig vind want het effect en gevoel blijft toch echt het zelfde voor jou…!
 
Had de advertentie van Melissa al een tijdje in de gaten maar vanuit Rotterdam was het eigenlijk net te ver weg om voor een half uurtje langs te gaan. Aangezien ik binnenkort meer in de buurt ga zijn voor werk dacht ik dat zou dan mooi uitkomen.

Helaas lees ik hier dat zij geen beffen en tongzoenen doet wat ik best jammer vind. Het meeste wat voor mij in het ook sprong was dat zij sperma slikte na het pijpen. Echter lees ik net dat zij daarmee helaas gestopt is. Een afspraak zal er voor mij dan ook helaas niet meer in gaan zitten.
Hoe kom je erbij dat ik niet aan beffen doe?? Iedereen wilt altyd 69 met me .
Is dus niet waar hoor mensen.
 
Ben meerdere keren bij haar geweest. Locatie lijkt wat pauper, maar binnen is het netjes genoeg. Ze is zeker geen fotomodel, maar ze heeft lekkere tietjes, een lekkere volle kont en een lekker nauw kutje. Ze kan pijpen als de beste. Heb elke keer gespoten als een geiser, relaxte sfeer ook.
 
Ik ben al een aantal keren geweest, maar schrijf niet altijd een review. Van de week op haar nieuwe adres in Zaandijk. Ze vertelde nog over een review hierboven, dat zij aan kledingverzoeken doet, dat klopt niet. Die andere opmerking dat je niet in haar mond mag klaarkomen, dat klopt ook niet.
Leuke meid, lekker diep en tranen in de ogen 😂. Ik kom graag bij haar als ik even tijd heb. Dank je wel Melissa 😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na teleurstellende bezoekjes en eindeloze wachtpartijen om eens een respons te krijgen, weer lekker vertrouwd naar Melissa gegaan! Snel contact en snel kunnen afspreken, heerlijk!
Ze heeft mij heerlijk gepijpt en we hebben voor de variatie nu ook maar eens seks gehad 😍
Het is en blijft een heerlijke meid die je op je gemak stelt.
Uit nieuwsgierigheid zoek ik steeds weer iemand anders, maar bij haar blijf ik terugkomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/opzoek-naar-discrete-geile-sex-kom-hier_5170396
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week dinsdag bij Melissa op bezoek geweest. Was even spannend wat ik zou aantreffen. En eigenlijk meteen prima indruk. Lekker open en vriendelijke dame die er zeer schoon uitzag. Ze was voorbereid op mijn komt. Vooraf snel via whatsapp contact gehad en ik kon binnen 30 min langskomen. Lang geleden dat im weer eens zo een gfe ervaring heb gehad.

Eenmaal binnen kon je meteen merken dat het huis in verbouwing was. Maar dat kon mij niets schelen. De ontvangst was goed en kreeg wat te drinken aangeboden. Melissa was in string en een sexy topje. Mocht me uitkleden en even kort kennis gemaakt. Ze ging meteen op bed in doggystyle positie naar me toe kijkend hoe ik me uitkleed. Het bed stond wegens de verbouwing in de woonkamer. Maar dat kon me niets schelen. Mijn ogen waren alleen gericht op haar heerlijke billen. Ik zei haar dat ik benieuwd ben naar haar pijpkunsten. En ja hoor. Ze pijpte(pzc) me gulzig, nat en diep tot aan mijn ballen. Ik vroeg haar om er op te spugen en het op te slurpen. En ja hoor zonder tegenzin. Haar pijpkunsten zijn magisch. Daarna even condoom er om en doggy genomen. Lekker hard en diep. Wat een strakke poes. Van de geilheid klaargekomen.

Na 10 minuten was ik weer herladen en ze begon weer een heerlijke sloppy toppy deepthroat. Ze zei dat ze niet gewend was dat een bezoeker zo snel weer verder wilde. Heb daarna 15 minuten doggystyle gestoten en misionaris. Ik moest helaas door en dus niet kunnen afmaken. Maar reden genoeg om weer langs te komen.

Melissa hoop je snel weer te bezoeken! Thanks voor de gastvrijheid en het drinken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan