Recensie Melissa Ladybutterfly Kropswolde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KENgron

Newbie
1
09/05/22
0
Diverse keren bij Melissa geweest wat altijd geweldig was.
Helaas was de laatste keer niet voor herhaling vatbaar en is ze mij als klant kwijt,
Mevrouw was behoorlijk chagrijnig en dat merkte je aan alles.
Na een misplaatste reactie van deze dame maar aangekleed en weggegaan.
 
Ben ook bij deze meid geweest afgelopen week. En alhoewel ze echt super kan masseren is ze echt een meid met een heel verrot karakter, ze is naar eigen zeggen heel lief. Maar er is geen gesprek mee te knopen en snauwt je volledig af als je iets zegt wat haar niet aan staat.

Als je alleen voor de massage gaat, zeker doen! Ga je voor het totaal plaatje, zoek dan ergens anders.
 
Ben er dus achter gekomen dat dat deze meid ook dominatrix is door middel van wat research.

Heb geprobeerd een fatsoenlijk gesprek met haar te voeren maar mevrouw is echt een totale bitch, ze noemt zichzelf gewoon dominatrix denk ik om haar verrotte persoonlijkheid te verbergen denk ik. :p
 
Ben er dus achter gekomen dat dat deze meid ook dominatrix is door middel van wat research.

Heb geprobeerd een fatsoenlijk gesprek met haar te voeren maar mevrouw is echt een totale bitch, ze noemt zichzelf gewoon dominatrix denk ik om haar verrotte persoonlijkheid te verbergen denk ik. :p
Hoe was het intieme gedeelte?
 
Heb ook een uurtje met haar doorgebracht, heerlijke massage en idem handmatig hoogtepunt.
Vond haar absoluut niet onaardig of bitchy, heb er ook geen compleet gesprek mee proberen te voeren, maar de interactie was gewoon prettig en normaal
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan