Recensie Melissa, Nijmegen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
176
01/07/21
96
36
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/2930307-melissa#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hopelijk ga ik jullie met deze recensie een teleurstelling besparen.

Afgelopen week deze dame bezocht. Kinky reviews van te voren gelezen en die waren wisselend. De ene is lovend, de ander kritisch. Vanwege het mooie lichaam van de dame besloten om de proef op de som te nemen.

Dame ontvangt in een prima appartement in een flatgebouw in de buurt van het stadion van nijmegen. Je kunt redelijk discreet parkeren en naar binnen gaan. Eenmaal binnen in de flat wordt je ontvangen door een kleine maar hele knappe dame. Ze heeft kleine borsten maar een heerlijk figuurtje. So far so good zou je denken.

Maar, al vrij snel na de betaling volgde de ellende. Dame is zeer ongemakkelijk en doet 0,0 moeite om het je naar de zin te maken. Iedere keer ging ze mij aankijken alsof ik een hele rare vogel was (voor jullie info, niet aan de orde haha). Direct werden de spelregels opgedreund. Ik mocht niet in de buurt komen van haar poes, niet met handen noch met mond. Oke prima joh. Deze kille wijze van communiceren was niet heel bevordelijk voor de sfeer.

Voor ze begon met pijpen deed ze me eerst een condoom om. Die condoom ging ze vervolgens schoonmaken????? voordat ze hem in haar mond stopte. Neem dan een condoom met een smaakje of iets. Na een tijdje pijpen gekozen om voor intiem te gaan. Ze stond erop dat ze op mij ging zitten. Vermoedelijk om de controle te blijven houden. Ik ben niet heel groot geschapen, maar eerlijk waar mijn jongeheer liet ze nog geen 2 cm penetratieruimte. Man man man.

Daarom toch aangezet om doggy te doen. Na 3x vragen kon het. Maar het moest zachtjes. Nou het was vreselijk. Toch op wonderbaarlijke manier klaar kunnen komen. Kleding aan en weggegaan. Het enige voordeel van dit allemaal: het duurde allemaal lang en ben bijna 20 minuten binnen geweest.

0 herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan